hpi vorza buggy/truggy of schumacher catsx

Hallo,

het is nier voor direct maar voor tegen de zomervakantie:p

nu twijfel ik tussen de hpi trophy 1/8 buggy/truggy(fout vanboven) en de schumacher catsx 1/10
ik zou hem vooral gebruiken off road maar soms wat op straat ik denk dat de forza hier het meest geschikt voor is maar de catsx vind ik niet mis voor op circuit.Ik kan dus echt niet kiezen en ik weet niet of 1 van deze veel zwakke plekken heeft.Wel wil ik wel niet dat ik direct een heleboel dingen moet bijkopen zodat hij goed rijd hierbij bedoel ik onderdelen.
Voorstellen van andere auto's zijn welkom.
Alvast bedankt!!!!!!!!!

Hallo ik zou voor de 1/8 trophy kiezen 1/8 is vaak duurzamer
Denk ook dat ze beter geschikt zijn voor offroad zeker de truggy en door gras rijden dat soort dingen
Succes met je keuze

oke bedankt de motor en regelaar zien er goed uit ik werk nog niet met lipo's maar als ik deze auto zou kope ga ik er 2 bijkopen van 7.4 volt weet iemand er goede voor deze auto?

Traxxas lipos en dan de juiste connector op je auto solderen van traxxas, of laat het doen

Laatst bewerkt door een moderator:
niet voor traxxas lipo's gaan... veels te duur voor wat je krijgt. Kijk voor turnigy's of als je goede kwaliteit wil voor een redelijke prijs kijk dan voor GensAce lipo's. Raad je wel hardcase aan :).

oke bedankt de motor en regelaar zien er goed uit ik werk nog niet met lipo's maar als ik deze auto zou kope ga ik er 2 bijkopen van 7.4 volt weet iemand er goede voor deze auto?

Dan kan je er beter 4 kopen want de Vorza (of Trophy) rijdt pas echt goed op minstens 4 cellen lipo, en dan kan je maar effe rijden met 1 setje!

Vorza kan itt de trophy ook 5 en 6s aan. 4s ben je snel zat! Zeker op onroad word het met 5 en 6s pas leuk!

Verder is de Vorza onverwoestbaar en dat is chill!

bedankt ik heb goede lipo's gezien en denk ook dat ik deze ga nemen tegen dat zik deze koop Gens ace 5000mAh 7.4V 40C 2S1P Hard Case LiPo.
maar denk dat ik er al 1 ga bestellen voor mijn rustler.:p
ik ga later pas gaan op 11.1 volt eerst kennis maken met lipo's

Laatst bewerkt:
Je wilde toch 1/8 :confused::confused::confused:

niet per se vond deze auto heel mooi de trophy 1/8 denk wel dat ik hem ga nemen want vind hem geweldig! maar het nadeel het circuit rijd max 1/10 en dat vind ik jammer maar als er ineens een mooie 4wd buggy/truggy word genoemd.

budget rond 450 euro

Back