HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

@stewie
sorry hoor! gelijk ik jou hier heb bezig gezien, en je zag kijken naar 2 krasjes op de bodemplaat, denk ik dat tapijt de beste oplossing voor jou is :)

ergens een ruimte afhuren tapijt en stootbalken plaatsen, dan ben je veilig:)

Krasjes maken niet uit hoor, mijn HongNor is al veel harder gekrast dan de vorza van u. Ik maak daar ook geen probleem van, daar is de wagen voor bedoeld. Als hij finaal naar de klote is bestel ik wel gewoon een nieuwe.

No offence, maar als je in de pm typed dat de wagen nooit overkop is geweest en ik kom langs (130 km van huis notabene) en zie dat de bescherming van de shocks, kap en spoiler (weliswaar licht) beschadigd zijn hoeft het voor mij niet meer.
Het was eerder een princiepe kwestie dan een kwestie van de krassen zelf.
Ik geef u gelijk, technisch verkeert je Vorza in perfecte conditie, maar je hebt niet de waarheid verteld in je PM's.

Had je de foto's van de onderkant erbij gezet, had ik alsnog hetzelfde geboden en persoonlijk vond ik dat een eerlijk bod. Als je er 1 maal mee rijdt ziet die er ook zo (of veel erger) uit.

Dat ik nu in totaal ruim 400€ meer uitgeef neem ik er maar bij, heb dan wel 5 4s lipo packs ipv 1 6s.

@ Ontopic
Als ik wil heb ik straks ene maar dat is met een rode body.
Volgende week donderdag zou degene met een blauwe body binnen moeten komen.
Heb de batterijen nog niet en zal dus rustig wachten op de blauwe.

Ja is de rode binnen? Zou er toch over nadenken hoor :) rood staat mooi bij je truggy!!! :)
Je weet hoe het gaat met de leveringen van de vorza ;)

Krasjes maken niet uit hoor, mijn HongNor is al veel harder gekrast dan de vorza van u. Ik maak daar ook geen probleem van, daar is de wagen voor bedoeld. Als hij finaal naar de klote is bestel ik wel gewoon een nieuwe.

No offence, maar als je in de pm typed dat de wagen nooit overkop is geweest en ik kom langs (130 km van huis notabene) en zie dat de bescherming van de shocks, kap en spoiler (weliswaar licht) beschadigd zijn hoeft het voor mij niet meer.
Het was eerder een princiepe kwestie dan een kwestie van de krassen zelf.
Ik geef u gelijk, technisch verkeert je Vorza in perfecte conditie, maar je hebt niet de waarheid verteld in je PM's.

Had je de foto's van de onderkant erbij gezet, had ik alsnog hetzelfde geboden en persoonlijk vond ik dat een eerlijk bod. Als je er 1 maal mee rijdt ziet die er ook zo (of veel erger) uit.

Dat ik nu in totaal ruim 400€ meer uitgeef neem ik er maar bij, heb dan wel 5 4s lipo packs ipv 1 6s.

@ Ontopic
Als ik wil heb ik straks ene maar dat is met een rode body.
Volgende week donderdag zou degene met een blauwe body binnen moeten komen.
Heb de batterijen nog niet en zal dus rustig wachten op de blauwe.

oeps nu ga je er een klein beetje over, ten eerst zijn deze 2 krasjes aan de onderkant achteraan van het optrekken met 6s lipo, nu en dan maakt deze een wheely,

ten 2de is deze vorza NOOIT OVERKOP GEWEEST er zijn op die 2 kapjes 1 schaafje , van wat weet ik niet,

niet overdrijven he, je kwam binnen en je stond naar mijn e-maxx en mijn e- revo te gapen, je hebt die vorza ernaast zien staan, en je vraag om mijn revo even open te doen,

je was gewoon aan het muggeziften om de auto niet te kopen ,

want je had hem nog NOOIT in het echt gezien die vorza,
en als je mijn monsters zag, ( ah ik weet het echt niet meer)
je duwde de vorza vooruit en die kreeg je bijna niet vooruit van de power, TOEN was er paniek( ah is dat normaal nee toch ) komaan man

ben ik blij dat ik deze wagen NIET aan jou verkocht heb, ik zie nu dat je echt wel instaat bent om alles uit je duim te zuigen om deze wagen af te keuren,

oeps nu ga je er een klein beetje over, ten eerst zijn deze 2 krasjes aan de onderkant achteraan van het optrekken met 6s lipo, nu en dan maakt deze een wheely,

ten 2de is deze vorza NOOIT OVERKOP GEWEEST er zijn op die 2 kapjes 1 schaafje , van wat weet ik niet,

niet overdrijven he, je kwam binnen en je stond naar mijn e-maxx en mijn e- revo te gapen, je hebt die vorza ernaast zien staan, en je vraag om mijn revo even open te doen,

je was gewoon aan het muggeziften om de auto niet te kopen ,

want je had hem nog NOOIT in het echt gezien die vorza,
en als je mijn monsters zag, ( ah ik weet het echt niet meer)
je duwde de vorza vooruit en die kreeg je bijna niet vooruit van de power, TOEN was er paniek( ah is dat normaal nee toch ) komaan man

ben ik blij dat ik deze wagen NIET aan jou verkocht heb, ik zie nu dat je echt wel instaat bent om alles uit je duim te zuigen om deze wagen af te keuren,

Kan zijn dat je vind dat ik erover ga. Opzich interesseert me dat niet, dat is uw mening.
Ik heb niks uit mijn duim gezogen. Er zijn krassen op het chassis, bescherming aan de shocktower, body en spoiler (of ga je dat ontkennen?). Dat je niet weet hoe dat komt is uw zaak, ze staan er wel op.
Jij noemt dat perfect, ik niet.

Mijn real-life wagen is 2,5 jaar oud, bijna 120.000 km, rijdt perfect, ziet er van ver nog goed uit, enkel last van steenslag en hier en daar een krasje. Ikzelf zou zoiets nooit kopen, ookal is die technisch perfect in orde en heeft die alle service beurten optijd gehad.
De wagen is goed, niet goed genoeg meer voor mij en verre van perfect (Heb er nu ookal 2000 uur ingezeten, ben hem wel beu gezien nu :rolleyes:).
Als jij zoiets zou kopen zeg je ook niet dat ie perfect is.

Ik ga hard werken voor mijn geld en IKZELF zal wel bepalen wat IK goed vind en wat niet.

Je hebt in de PM gezegd dat de wagen in perfecte staat was en dat is hij voor mij niet. Als ik iets koop wil ik het beloofde hebben.

Heb een nieuwe in de bestelling staan, ik ga ervanuit dat deze wel perfect uit de doos komt. Dat er daarna door mijn toedoen krassen opkomen is a part of life.

Veel succes met de verdere verkoop van de vorza.
Voor de rest ga ik hier geen woorden aan vuil maken, het helpt u, mij en het forum toch niet.

Kan zijn dat je vind dat ik erover ga. Opzich interesseert me dat niet, dat is uw mening.
Ik heb niks uit mijn duim gezogen. Er zijn krassen op het chassis, bescherming aan de shocktower, body en spoiler (of ga je dat ontkennen?). Dat je niet weet hoe dat komt is uw zaak, ze staan er wel op.
Jij noemt dat perfect, ik niet.

Mijn real-life wagen is 2,5 jaar oud, bijna 120.000 km, rijdt perfect, ziet er van ver nog goed uit, enkel last van steenslag en hier en daar een krasje. Ikzelf zou zoiets nooit kopen, ookal is die technisch perfect in orde en heeft die alle service beurten optijd gehad.
De wagen is goed, niet goed genoeg meer voor mij en verre van perfect (Heb er nu ookal 2000 uur ingezeten, ben hem wel beu gezien nu :rolleyes:).
Als jij zoiets zou kopen zeg je ook niet dat ie perfect is.

Ik ga hard werken voor mijn geld en IKZELF zal wel bepalen wat IK goed vind en wat niet.

Je hebt in de PM gezegd dat de wagen in perfecte staat was en dat is hij voor mij niet. Als ik iets koop wil ik het beloofde hebben.

Heb een nieuwe in de bestelling staan, ik ga ervanuit dat deze wel perfect uit de doos komt. Dat er daarna door mijn toedoen krassen opkomen is a part of life.

Veel succes met de verdere verkoop van de vorza.
Voor de rest ga ik hier geen woorden aan vuil maken, het helpt u, mij en het forum toch niet.

ik denk toch dat jij toch eens met je ogen moet gaan,

dit zal ik zeker ontkennen,

besef jij wel wel wat jij over mij zegt, je beweerd dus dat ik mensen belieg en bedrieg ofwat

en waarom durf je dat toen je hier was niet zeggen, dan had ik je op een normale manier kunnen antwoorden,

je kon het hier niet zeggen , omdat er niets aan is

had ik iets willen verbergen b.v die topjes waar 1 krasje opzit, heb hier een zakje liggen, had ik dat toch wel veranderd zeker, en ze lagen bij de doos, maar dat vond ik echt de moeite niet

en deze auto is nieuw staat, zelfs de orginele banden liggen er nog op, en iedereen weet als je 3 keer weg en weer rijd op straat dat deze weg zijn

jij ben gewoon een onmens, er zijn geen krassen op zoals je zegt, zie GVD de foto's onnozelaar

maar hij geeft idd 3x gereden op 6s en daarmee is hij ook 2dehands,
er gaat dan ook 400euro van de nieuwprijs af

trouwens hoef ik mij tegen jou niet te verdedigen,

dit is nu ook het laatste wat ik erover zeg,

trouwens is deze wagen niet meer te koop, na zo'n kots ervaring met jou , zou een mens nog eens nadenken,

Laatst bewerkt door een moderator:
@stoomstrijkijzer had zonet het no nitro filmpje gezien in het topic... Je deed dat niet slecht!

@ erevobe en stewie: jongens dit is de moeite niet om er ruzie over te maken...
Het is een persoonlijke mening en die is voor iedereen verschillend :)

@stoomstrijkijzer had zonet het no nitro filmpje gezien in het topic... Je deed dat niet slecht!

Thanks, was de eerste keer circuit :p De eerste keer dat ik er in voorkom is wel een dikke fail :p 2e keer was gewoon een kut foutje omdat je daar die track niet goed kan zien. Daar ging bijna iedereen in de fout.

Thanks, was de eerste keer circuit :p De eerste keer dat ik er in voorkom is wel een dikke fail :p 2e keer was gewoon een kut foutje omdat je daar die track niet goed kan zien. Daar ging bijna iedereen in de fout.

Jaajaaa... allemaal excuusjes hé :p Nee grapje, je reed netjes volgens mij, ik hoefde je auto iig niet al te vaak op te rapen ;)

Vanmorgen las ik nog je bericht op die Mugen, ik had het druk dus heb niet meer gereageerd en weet niet meer in welk topic die stond dus dan maar hier: goed te horen dat ie je bevalt. Ook ik merkte dat er zo goed als geen speling op de delen zitten. Hopelijk heb ik mijn Truggy binnenkort af, dan zie ik je bij de volgende No-Nitro wedstrijd misschien nog :)

Ja was wel grappig die eerste fout... :D
2de fout is inderdaad te begrijpen!!!

Zou er ook eens moeten gaan rijden met de Vorza/Ishima/Revo :)

@ Erevebo en @ Stewie.

Ik zit met veel verbazing jullie vervuiling van dit topic te lezen. Mag ik jullie beiden vragen om dit soort acties met PM's af te handelen in de toekomst ?

Ben geen moderator, maar misschien kan iemand die 'rommel' opruimen uit het topic ?

Ben ook niet van plan er nog op te reageren.

Anyway, de vorza is besteld en daar zitten dus 2 deans connectoren in om 2 x 2s/3s lipo's erin te steken.
Ik heb enkel 4s lipo packs besteld en hier moet dus 1 connector opkomen.

Welke connectoren zijn goed hiervoor?

Om het simpel te houden kan je gewoon 1 deans connector + en - doorverbinden en deze op 1 connector van de Vorza steken. De andere deans van de vorza steek je dan je lipo op...

@ Kurtje, dat is idd een idee, maar heb het niet zo op doorlussen. Daar is altijd extra weerstand mee gemoeid (dus ook extra warmte). Maar dat is mss een idee om te beginnen.
Kan ik ook nog ergens 2 x 3s lipo's halen om eens te testen op 6s

@ Michel H
In de handleiding staat max battery size:
- 50 mm Hoog
- 51 mm breed
- 160mm Lang

De batterij is dus iets te groot, maar mss is er een mouw aan te passen?

Bwa zo doorlussen zal je nu veel mee verliezen voor, doen enorm veel mensen!
Zal je volgens mij niet echt merken hoor :)

Back