Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaajaaa... allemaal excuusjes héNee grapje, je reed netjes volgens mij, ik hoefde je auto iig niet al te vaak op te rapen
Vanmorgen las ik nog je bericht op die Mugen, ik had het druk dus heb niet meer gereageerd en weet niet meer in welk topic die stond dus dan maar hier: goed te horen dat ie je bevalt. Ook ik merkte dat er zo goed als geen speling op de delen zitten. Hopelijk heb ik mijn Truggy binnenkort af, dan zie ik je bij de volgende No-Nitro wedstrijd misschien nog![]()
Dit gaat helaas niet in BelgiëVind ik zelf ook zeer stom want dat lijkt me reuze handig als je geen visa hebt.
@kurtje:
Bij Hobbycity betaal je normaal met Visa of paypal. Visa is wel 2% duuder als je puur met visa betaalt. Als je je visa koppelt aan paypal is het de normale prijs.
Je kan ook op je paypal geld storten. Dit doe ik altijd. Je paypal heeft een uniek nummer. Je moet dan een binnenlanse overschrijving maken naar paypal en in de mededeling dat unieke nummer zetten. Na 2 dagen staat het geld op je paypal rekening. Maandag overschrijven is woensdag erop.
ik koppel al jaren mijn gewone bankrekening aan mijn paypal account.....tis te zeggen, das maar 1 en een half jaar, max 2 jaar zo
dus ik zou zeggen, herbekijk uw paypal account nog eens...![]()
lol die mannen zijn niet op de hoogte dan...is toch gewoon de stapjes volgen op www.paypal.be
bankrekeningtoevoegen en dan gewoon uw rekeningnummer invoeren en voila....
ps: naam paypalaccount en naam rekening moeten wel overeenkomen...
ps2: ik zit bij kbc, dus moest jij bij kbc zitten ook, dan moet het zeker lukken![]()
Mijn rekening staat er nog op van de vorige keer. Toch blijft ie om een Visa vragen als ik iets bestel...
Vandaag de Vorza nog eens de sporen gegeven op een circuitje... Blijft een bangelijk bakske![]()
Mag echter met de gearing 17-48 nog iets sneller gaan![]()
Hmmm maar normaal moet hij nog sneller kunnen op 4S hoor...
Er was een MP9E van kyosho aant rijden, ook 4S gearing 13-46 en die vloog toch nog een stukje harder...