Hr Ms Kortenaer 1893-1920

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door flysail, 25 jan 2007.

  1. flysail

    flysail Guest

    HH,
    Op dit moment leg ik de laatste hand aan een varend 1:100 model van de Hr Ms Kortenaer(1893-1920). Zoals altijd komen de moeilijkste oderdelen het laatst, in dit geval het lofwerk en rijkswapen op het hek. Wie heeft ervaring met het maken van lofwerk en rijkswapen op schaal 1:100. Of nog beter: wie heeft adressen om het e.e.a te kopen?
     
  2. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Goedemiddag.
    Sorry voor mijn late reactie op uw oproep over het lofwerk op de HMS Kortenaer, maar ik moest even ruggespraak houden met degene die u wellicht zoekt.
    Een kennis van mij, Paul Burghoorn heeft een schitterend model van de Hr. Ms. Holland gebouwd... Mét mooi lofwerk op haar achtersteven!
    Toen ik uw bericht las, dacht ik meteen aan hem. Ik heb hem een berichtje gestuurd, en zojuist antwoord gekregen:
    "Leuk te horen dat er ook iemand is die een soortgelijk schip aan het bouwen is als de "Holland". Als je kans ziet om mij in contact te brengen met deze meneer, wil ik hem best van dienst zijn."

    Paul woont in Zevenbergen, tussen Dordrecht en Breda. Zijn emailadres is: pburghoorn@home.nl
    Ik hoop dat contact tot iets moois leidt!

    Met vriendelijke groet
    Roel van Essen
     

Deel Deze Pagina