Ola,
Dit is mijn ( ons ) eerste nitro auto.
Ons.... ik heb er 2 gekocht 1 voor mijn en 1 voor mijn zoon.
Na het inlopen van de motortjes zijn we lekker de hele middag wezen scheuren.
Tot ik een probleem krijg met mijn auto, waar ik als nieuweling even niet uitkom.
Mijn auto start en de motor loopt, na het indrukken van het gas maakt deze wel toeren echter de auto komt niet vooruit.
De motor en de tandwielen van de bak draaien en stoppen niet na het het aanraken van deze tandwielen.
De aandrijf stangen draaien ook maar deze kan ik gewoon vasthouden en dan stoppen ze met draaien.
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of er wat afgebroken is, maar dit was niet het geval.
Heb toen alles weer in elkaar gezet en de auto gestart.
Helaas zit het probleem er nog in.
mvr,
Ruud
Dit is mijn ( ons ) eerste nitro auto.
Ons.... ik heb er 2 gekocht 1 voor mijn en 1 voor mijn zoon.
Na het inlopen van de motortjes zijn we lekker de hele middag wezen scheuren.
Tot ik een probleem krijg met mijn auto, waar ik als nieuweling even niet uitkom.
Mijn auto start en de motor loopt, na het indrukken van het gas maakt deze wel toeren echter de auto komt niet vooruit.
De motor en de tandwielen van de bak draaien en stoppen niet na het het aanraken van deze tandwielen.
De aandrijf stangen draaien ook maar deze kan ik gewoon vasthouden en dan stoppen ze met draaien.
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of er wat afgebroken is, maar dit was niet het geval.
Heb toen alles weer in elkaar gezet en de auto gestart.
Helaas zit het probleem er nog in.
mvr,
Ruud