HTS Iview Apple App voor Hitec telemetrie

Stevo

Forum veteraan
Voor de gein even gedownload en het ziet er veel belovend uit.

Alle telemetrie gegevens op je Iphone/Pad van de Aurora 9.

App Store - HTS-iVIEW

Nu nog wachten op een kabel van de Iphone naar de 2.4 Module......

Stevo

cool he!

voor spektrum is er nu ook zo iets
alleen heb ik er niets aan want ik mag mijn vaders i pad toch niet mee :hammer:

Ja voor een ouwe knar is zelfs stevo weer way cooooool dezer dagen:cool:

Je pa uitleggen dat die Ipad niets voor hem is, werkt altijd met mijn kinderen;)

PS: X-mas, Sinterklaas, Nieuwjaar en je vraagt een hypotheek op je cadeau voor je komende verjaardagen, zou de kosten van een Iphone/pad moeten dekken;)

Stevo

Ik heb het van Spektrum gezien, belachelijk dat ze wel daar mee komen maar niet gewoon een simpele USB interface voor bv. de populaire mini-notes. En weer wordt je gedwongen om een Apple product te nemen (bij Spektrum is de losse uitlees module al onder discontinued gezet)

Ik heb het van Spektrum gezien, belachelijk dat ze wel daar mee komen maar niet gewoon een simpele USB interface voor bv. de populaire mini-notes. En weer wordt je gedwongen om een Apple product te nemen (bij Spektrum is de losse uitlees module al onder discontinued gezet)

Akkoord en dan weer niet, gebruikers van andere zenders worden ook een bepaalde richting uitgestuurd als het op BnF toestellen aankomt (aangezien alle ontvangers bijna allemaal het spectrumprotocol gebruiken).

Het is nu eenmaal zo, Ik had ook liever een USB interface gezien maar je moet dus appart nog een iPhone naar 2.4 module kabel aanschaffen. Benieuwd wat dat zal kosten. Ten andere bestaat al een iview navi set die gewoon in de usb poort van een pc/lap top kan gestopt worden.

Het is zoals veel apps, leuk maar ook niet meer dan dat. Mijn starterspost zegt het allemaal, gewoon voor de gein even gedownd.

Stevo

Kabel is nu beschikbaar maar komt op een "whopping" 49.99 dollar.....Wel heel veel voor een simpel adaptertje.

Ik kijk nog even de kat uit de boom wat dat betreft

Stevo

Back