Hoi Hugo,
Je zou nog wat meer onderdelen moeten bestellen, ook Main shafts en feathering schafts zullen snel gaan.
Wat ik je ook nog aan kan raden is (indien deze er niet op zit) een metalen staarthouder aan te schaffen (dit is het blok tussen de chassisplaten wat de staart vast houdt) de originele kunststof is niet goed genoeg, deze houdt de staart niet fatsoenlijk op de plaats waardoor de belt continu minder strak gaat staan.
Ook kan ik je aanraden een snellere staartservo te kopen en een paar extra normale servo's aan te schaffen, deze gaan erg snel kapot.
Ook is een 60 A regelaar een beetje over the top voor een 450 serie heli.
Wat ik je eigenlijk in z'n geheel aan kan raden is al deze spullen op ebay te kopen, ik ben zelf ook niet helemaal enthousiast over de HK401 gyro.
Ik geef je even een paar sugeesties voor de onderdelen welke je wilt kopen;
Als gyro kan ik je echt deze aanraden
gyro
Als servo's kan ik je deze aanraden:
Servo
Als tailservo kan ik je deze aanraden:
Tailservo
Voor de motor en regelaar zal ik gewoon even ebay afspeuren, hier kan ik weinig over zeggen. je zult iig ongeveer een 3600-4000kv motor en een 40-45 A regelaar.
De lipo's welke je hebt geselecteerd zijn goed, deze zul je op Ebay ook niet goedkoper vinden, wel sneller.
hier
heb je een paar tandwielen
ook main shafts, feathering shafts, flybars en alles is in overvloed op Ebay te vinden, ik kna je aanraden op Ebay.co.uk of Ebay.com te kijken.
Voor een Canopy zal ik bij
deze store kijken, heeft hele mooie. Uiteindelijk ben je goedkoper of net duurder uit maar heb je wel beter (de tailservo) of meer (de servo's) spul. Niet geheel onbelangrijk is het veel sneller geleverd en wanneer je alles los via ebay besteld zal de douane je pakketjes niet 4 weken bij zich houden en btw rekenen.
De bladhoekmeter (pitch guage) en schroevenset kun je ook op ebay vinden, wat je ook kunt doen is een imperial imbussleutel kopen dit zijn inchmaten welke een stuk beter op de hk schroeven werkt.
Heb je wel al een zender/ontvanger?
Zo niet heb je
hier een interessante zender, het lijkt te goedkoop maar ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben met deze zender, ik vlieg ermee met mijn heli's en mijn vliegtuigen en bestuur er mijn boot mee.
Succes!!!
Mvg. Guus