Huif opbouw

• Topicstarter Topicstarter Arjen unimog
  • Startdatum Startdatum
A

Arjen unimog

Guest
hallo allemaal

ik heb even een vraagje over een huif die ik graag een keertje wil gaan bouwen. Heeft iemand een goed/mooi idee om het (stof/zeil) van een huif na te kunnen bootsen. Omdat ik het stof/zeil niet mooi vindt en niet zelf kan maken en het graag goedkoop wil houden.

alvast bedankt

Waar wil je een huif over hebben. Stof is makkelijk, en er is vast wel iemand met een naaimachine die zoiets kan maken, peuleschil.
Zeil kun je bij iedere campingshop wel kopen in veel kleuren, dit kun je knippen, lijmen en is makkelijk te verwerken.
En als dit ook niks is neem je styreen en verhit je dit en buig je dit tot een huif en daarna spuiten en met verf plooien e.d. erop maken zodat het een huif met stof o.i.d. lijkt.
Veel sux6.

Ik heb wel eens iets voorbij zien komen over een regenjas die gebruikt werd... misschien een ideetje?

hallo allemaal

ik wil het achter op een Unimog gaan maken. Maar zelf zat ik te denken aan krimpfolie over een frame te spannen en dat dan te verwarm, maar ik weet niet of dat te beschilderen is ?

Laatst bewerkt door een moderator:
je wilt stof/zeil gebruiken maar je vind het niet mooi???
heb je soms de dickie tamiya unimog met het ralley/leger uitvoering met huif doek erop soms??
koop op de markt een t shirt in de kleur die je wilt en laat door handige naaister het op maat knippen/naaien met de oude huif als mal

dat zou leuk/makkelijk zijn, maar helaas heb ik niet een tamiya unimog. ik heb er zelf eentje gemaakt van een bruder model en daar zou ik graag een huif achterop willen.

Back