Huiskamer terreur

markjuhh

Forum veteraan
Hey

Het is weer najaar, weer om met de Blade mSR de huiskamer onveilig te maken!
Maar het simpel rondjes vliegen begint een beetje te vervelen...

Vandaar dat ik wel eens wou weten hoe de rest van de mini-heli-piloten het binnen vliegen leuk en spannend weet te houden?

Groeten

Daar ben ik ook benieuwd naar,
onder de tafel doorvliegen om de lamp rondjes cirkelen:p
Het eerste lijkt me een hele opgave maar de laatste lukt me al aardig...

J.G

Hey

Het is weer najaar, weer om met de Blade mSR de huiskamer onveilig te maken!
Maar het simpel rondjes vliegen begint een beetje te vervelen...

Vandaar dat ik wel eens wou weten hoe de rest van de mini-heli-piloten het binnen vliegen leuk en spannend weet te houden?

Groeten

Nou gewoon op het onmogelijke proberen te landen, zoals op de FLAT SCREEN TV. Haha

Staafje onder je skids en de lichtschakelaar op afstand bedienen, of je koffie/soep koud hoveren.
Maar kijk wel uit...
Voor je het weet staat John Williams ineens bij je op de stoep omdat je vrouw er genoeg van heeft ;)

Voor je het weet staat John Williams ineens bij je op de stoep omdat je vrouw er genoeg van heeft ;)

Vandaar dat ik dit topic open. Had al verzonnen om met de Blade mCX de konijnenkooi langs de voorkant in te vliegen en langs de bovenkant er weer uit. Maar dat heeft ie me snel afgeleerd, het beestje is er niet bang voor en dat liet hij weten door hem uit de lucht te happen :mrgreen:

(Staafje onder je skids en de lichtschakelaar op afstand bedienen)
Hoe doe je dit, lijkt me wel leuk?!?!
Om onder de tafel door te vliegen is me net gelukt:D

J.G

Ow misschien verkeerd gevraagd ik bedoelde eigenlijk hoe je licht op afstand bediend maakt op een mSR...

J.G

Als je hard genoeg tegen de schakelaar in de woonkamer aanvliegt werkt het vast ook...
Maar dat is minder voor je MSR denk ik ;)

Boven schaalvormige dingen vliegen zoals een wasbak.

Ik heb het is gedaan en vond die dan toch niet zo goed bestuurbaar meer :)

Wou het licht trucje vandaag met de 120SR proberen, dacht er gelukkig 10 cm er voor aan dat de hoofdrotor nog een paar cm voor de neus uitsteekt... :rolleyes:
Word dus toch een stokje.

Op mn hoofd landen lukt al :mrgreen: Op de zender landen lukt ook al :mrgreen:
Gisteren ook aan het proberen geweest ladingen te tillen, maar dat wil niet echt, is al snel te zwaar...

Groeten

Hij zal weinig mee kunnen nemen inderdaad :)
Een DDDD (Dubbel D Decoleté Dip) is wel een leuke naam voor een nieuw figuur trouwens :mrgreen:
Maar er zijn vast meer dingen te bedenken, stoelendans al geprobeerd?
En met de Kerstsfeer in huis openen er weer nieuwe mogelijkheden.

Haha motorboten met de staartrotor :D
Touwtje met visvoer (nee geen haak ) er aan en vissen op de goudvis.

Back