Huiskamer terreur

Hallo, als ik het goed heb begrepen blijft de blade msr ook echt vliegen, stort niet van ellende uit elkaar na een tijdje?
En deze heli kan gebind worden aan mijn DX6i ???
Dit allemaal in tegenstelling tot Walkera!
En het is zo k-k-koud buiten enzo.

Mischien moet ik tog maar eens op zoek naar een Blade MSR voor de koude dagen.

Edit : ik moet ook nog met nose in bezig.

Nog een Edit : Jammer dat ie niet brushless is, dan stort ie alsnog uit de lucht na een tijdje.
Er zit altijd een addertje onder het gras.

Laatst bewerkt:
inflight recharge

twee staafjes metaal en dan in t stopcontact, kan je meteen laden, hetzij je accu of je vuilnisbak.

greetz,
Frank

Nog een Edit : Jammer dat ie niet brushless is, dan stort ie alsnog uit de lucht na een tijdje.

De mSR valt echt niet zomaar uit de lucht! (alleen als de accu leeg is :rolleyes: )
brushless is echt niet nodig!
Addertje bevroren onder t gras :mrgreen:

twee staafjes metaal en dan in t stopcontact, kan je meteen laden, hetzij je accu of je vuilnisbak.

greetz,
Frank

T moet wel heel blijven he ;)

Geweldig!

Nogsteeds het land van de kamikazi piloten :mrgreen:

Jammer dat zoiets niet in nederland gebeurt! Lijkt me echt wel lache om een keer aan mee te doen :)

Naar aanleiding van het filmpje heb ik nu dit gemaakt:
full

full

full

Is gemaakt van 6mm depron en het gat in het midden is +- 30x30.
Het is me al gelukt er doorheen te vliegen :mrgreen:
Ben er zelfs al een keer in geland omdat de accu ineens leeg was :banana:

Groeten

Edit:

Flimpje gemaakt :mrgreen: :

Laatst bewerkt door een moderator:

Neehoor, paar maten van me hebben er 1, met 100+ vluchten erop. dingetje doet t nog steeds prima. en echt een leuk formaatje om zelfs in de woonkamer gewoon nog te kunnen rondscheuren..;)

Neehoor, paar maten van me hebben er 1, met 100+ vluchten erop. dingetje doet t nog steeds prima. en echt een leuk formaatje om zelfs in de woonkamer gewoon nog te kunnen rondscheuren..;)

idd...mijn 120sr heeft er ook dat aantal ladingen doorheen....en motortje levert nog vermogen als nieuw.

de staartmotor is brushless...en die heeft het al een keer begeven :)

Laatst bewerkt:
Vandaag perongelijk een (huiskamer) terreur aanslag op mijn tv gepleegd.
Was iets te fanatiek aan het rondvliegen en tikte met de hoofdrotor van mijn 120SR het beeldscherm van mijn tv aan.
Zit nu een leuke kras op.
Gelukkig kijk ik liever naar mijn heli als mijn tv.

1177272492_5_VDMB.jpeg

Wel apart als er door iedereen een streepje loopt ....Oopsss
Heb je een Kat...? :mrgreen:
Pas wel goed op mannen en lees de tips ;)
http://www.modelbouwforum.nl/threads/veiligheid-en-rc-helikopters-regels-tips.121001

is niet echt van toepassing denk ik bij dit soort ''indoor- heli's'' van 35-100 gram :)

''blijf altijd 6 meter van een draaiende heli verwijderd''....lol...dan zie je ze al bijna niet meer )

dat is meer bedoeld vanaf trex 250-grootte ongeveer... en dat is idd al heel wat gevaarlijker spul

een blad van mn 120sr weegt iets van 8 gram....vliegklaar weegt ie 108 gram

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja precies, ook al een paar keer tegen mezelf aangevlogen maar dat doet verder geen zeer.
Moet het natuurlijk niet tegen je oog aankrijgen, dan heb je wel een probleem.
Net weer 3 lipotjes leeggevlogen zonder erge crashes.
Beetje rondvliegen en op de doos landen enzo in een kamertje van 2 bij 3 meter.
Goede training.

Back