Hulp afstellen belt CP

• Topicstarter Topicstarter Robjuh
  • Startdatum Startdatum
R

Robjuh

Guest
Hallo, ik ben nieuw op het forum.

Ik heb laats een belt cp gekocht, heb vroeger al eens gevlogen. Maar nu lukt het helemaal niet meer.

De belt zou RTF zijn. Maar hij gaat alles behalve lekker de lucht in. Na een paar crashes ben ik het toch langzamer hand wel beu!:(

Diverse dingen al weer moeten vervangen.

Nu is mijn vraag zou er mij iemand kunnen helpen met het juist afstellen?
Of mij hier mee op gang willen helpen?

Hopelijke kunnen jullie me verder helpen..

Zal eens kijken..

Ik zag nu dat als ik toeren maak, dan trekt ie behoorlijk naar links......

Hangt er vanaf. Alle heli's willen naar links bij het starten, maar de vraag is wat'ie doet als je op een meter hoogte zit. Zolang je niet op ong. 1 á 1,5 meter hoogte komt kun je er eigenlijk niets van zeggen.

Nou als ik hem hoger wil laten komen door flink toeren te maken

Draait ie rond zijn as.. en word behoorlijk "wild"

Ben bang als ik dan door blijf gaan ik de controle kwijt raak

Da's niet goed. Dat tollen lijkt op een gyro die niet goed werkt of een staartrotor die niet goed functioneert.

Advies: Check alles wat met de staartrotor te maken heeft. Dus gyro, belt, bladen, etc. Kijk ook of de richting van het verstellen van de staartbladen goed is. Anders krijg je ook dit soort gekke dingen.

Zojuist was de accu vol, en weer gaan proberen het volgende gebeurde:

Met het toeren maken zag je dat de heli naar links begon te hangen.
Met de hendel op de zender kun je hem een beetje corrigeren.

Meer toeren, hele komt een beetje los en begint alleen maar naar links te tollen.......

Op de gyro het schroef je in allerlei standen geprobeert.. maar niet echt resultaat..

Gevolg, weer een setje vleugels naar de klote.....

ik zou even kijken of er niemand in de buurt is die je kan helpen want zo te horen staat er echt iets niet goed.. en via het forum zijn zulk soort dingen moeilijk allemaal na te gaan

ja idd het is ook moelijk uit te leggen wat ie wel en niet doet.

Maar bijdeze dan.

Is er iemand in de buurt van Schijndel Denbosch die mij zou willen helpen??:D

Back