hulp bij aankoop nieuwe auto

• Topicstarter Topicstarter gerben1995
  • Startdatum Startdatum
G

gerben1995

Guest
hey, ik heb onlangs een auto gekocht maar wil nu een auto met 4wd. ik ben echter nog aan het twijfel tussen deze modellen. liefst zou ik jullie raad willen bij het kiezen van de volgende auto. 1/10 Subaru Impreza WRC MC 07 (TT01 & LED), RC VW GOLF GTI, RC NISSAN GT R , 1/10 Citroen Xsara WRC (TT01) of 1/10 Ferrari ENZO (TT01). ik koop alles voor men hobby op www.mcmracing.com omdat het niet zo ver van men woonplaats ligt

de auto's die je opnoemd zijn alledrie tt-01's dus je hoeft alleen maar de keuze te maken welke kap je het mooist vind.
als ik jouw was zou ik eens kijken naar de ta-05.
dat is een wat betere auto dan de tt-01 waarmee je wat langer vooruit kan,hij kan bv een snellere motor aan dan de tt-01,en je zou er een wedstrijd mee kunnen rijden enz.

ja kweet het maar ik kom er niet uit welke kap ik zou nemen. daarmee dat ik hier vraag welke cap jullie het mooiste vinden. maar ik ga eens kijken voor die ta-05

die ta-05 chassis zijn wel beter ma die kappen daarvan zijn ni zoals het moet zijn vind ik. die van tt-o1 zijn mooier.

je moet niet zoveel op de kap letten.
de ta-05 is 5x beter dan de tt-01 en je kan ook gewoon de kap los kopen.
als je kap kapot gaat moet je toch weer een nieuwe kopen.

persoonlijk vind ik de subaru impreza het mooist,maad dat moet je natuurlijk zelf weten.

ja ma kga nog zien want ze moeten ze nog kunnen bestellen he. toch bedankt voor me te helpen he. welk chassis heb jij?

je moet niet op de kap letten!
de ta-05 is 5x beter dan de tt-01 en je kan ook gewoon de kap los kopen.
als je kap kapot gaat moet je toch weer een nieuwe kopen.

persoonlijk vind ik de subaru impreza het mooist,maad dat moet je natuurlijk zelf weten.

Helemaal mee eens, koop een TA-05 ipv. een TT-01.
En als er geen mooie body op zit koop je toch gewoon een nieuwe andere body;)

ja kga een ta-05 chassis kopen. kan je me ook vertellen wat ik allemaal kan verranderen om hem sneller doen te gaan?

kan je me appart zeggen welke motor en snelheidsregelaar? dan weet ik precies welke ik specifiek moet gaan bestellen voor men auto

ok maar kga een andere kopen ze kheb al 1 gevonden maar kmoet de snelheidsregelaar en motor weten

Back