hulp bij afstellen heli regio Vlaams-Brabant

Hallo,

Zijn er mensen die mij kunnen en willen helpen bij de afstelling van mijn mini titan of een club weten die deze beginners opvangt ? Vergoeding is geen probleem. Heeft nog wat problemen bij het opstijgen ( is niet echt stabiel enz). Kan niet wachten om na sim nu eindelijk in het echt te leren vliegen maar natuurlijk eerst vliegklaar krijgen.

Thx Davy

Heyy,

Kijk een sop RCPilotenforum. Daar worden zeer regelmatig meetings georganiseerd waar iedereen bereid is om de beginner te helpen. Gratis en voor niks...waarom? Omdat het allemaal heli gekken zijn van beginners tot ver gevorderde.

Bij de club MVA almere is ook een grote groep heli vliegers die eigenlijk elk weekend vliegen en ook wel willen helpen, maar das wat ver weg denk ik...... Het rcpilotenforum heeft ook veel belgische piloten aangesloten.

Aangaande de meetings: Kijk maar eens hoeveel meetings ze daar houden. Zelfs online meetings met phoenix in combinatie met teamspeak. Dan helpen ze elkaar door commentaar te geven TERWIJL JE VLIEGT in je sim

RCpilotenforum.nl :: Bekijk forum - Wanneer en waar

groeten,

Arno

Laatst bewerkt:
Hallo Davy,

Ik woon ook in Vlaams Brabant, Linkebeek om precies te zijn.

Laat maar weten wanneer, dan kunnen we eens samenkomen en kan ik je met je spullen helpen.

Laatst bewerkt:
Hallo Davy,
U mag altijd eens binnenspringen bij ons op de Club (SMAC).
Er vliegen bij ons een paar van die kleintjes.Laat maar iets weten.
mvg
IMG_2213.jpg

Goed man!
Je hebt een heli uitgekozen waar je eigenlijk alles mee kan leren en die (als je hem heel houd ;)) bijna geen onderhoud nodig heeft.
Laat ons weten hoe het gaat met de eerste stappen!

Back