hulp bij afstellen walkera hm53-1

• Topicstarter Topicstarter gerhard77
  • Startdatum Startdatum
G

gerhard77

Guest
is er iemand in de buurt van urmond die zin en tijd heb om te laten zien
hoe je mn walkera kan afstellen
ik zou willen dat ik het zelf durfde om het te doen maar uit ervaring kan ik dat beter niet doen (hou altijd schroefjes over).
ik ben net beginnende met deze mooie hobby dus hulp is graag welkom
Ik heb op al verschillende forums gekeken voor hetaf stellen van swash plate maar dat was van een andere type walkera
Als je graag jou ervaring wilt delen met mij, en tijd hebt om mij wat te leren staat hier de koffie/fris voor je klaar

groeten gerhard
gerhardensimone@hotmail.com

Ik woon in Maatricht, da's niet te ver uit de buurt en heb een Walkera HM053, dus niet de #1 versie, maar veel verschil zit daar niet in. De #1 heeft wat meer metalen delen als ik het goed gezien heb.

Nu ben ik ook nog eigenlijk pas begonnen met deze hobby en ben nu aan het proberen m'n HM4#2.4ghz af te stellen, da's even een tand moeilijker vliegen dan een HM53.

Dus afstel ervaring heb ik ook niet, maar we zouden mijn HM053 en jouw HM053#1 eens naast elkaar kunnen zetten en dan kijken naar overeenkomsten of verschillen tussen de afstelling van de swashplates.
De mijne is redelijk goed te vliegen, althans zonder wind want met wind durf ik het nog neit aan. Misschien ben je zo al iets geholpen.

Nadeel is dat we hier in het zuiden zo weinig van die clubs hebben met zeer ervaren lieden.

Back