Hulp bij King II

Hallo, een tijdje geleden had ik een honeybee king v2 gekocht en de eerste dag was het standaard motortje doorgebrand en hou wou ook al niet lekker recht vliegen. Volgende week krijg ik de brushless motortje en regelaar maar mijn vraag is of er iemand in omgeving Utrecht is die mij zou willen helpen met het vervangen en afstellen zodat ik in de vakantie kan oefenen? En hoe kan ik weten wat er allemaal kapot is gegaan? Want toen hij kapot ging deed ik de batterij erin en deed ik de zender aan en er kwam rook vanaf de accu. De man van Aerotronic zei dat het motortje kapot was maar hoe zit het met de snelheidsregelaar en de accu? zijn die ook kapot? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik kom tussen arnhem en nijmegen dus helpen wil ik wel maar word een beetje moeilijk.

Als ik je verhaal zo lees vraag ik me 1 ding af. Heb je ook een nieuwe snelheidsregelaar besteld voor de brushless motor ? deze heb je nodig omdat brushless met 3 draden werkt en je oude met 2.

Heb je er ook een motor tandwiel bij besteld ? die zit er standaard niet bij. Als je dit nog moet doen zou ik voor een 10 tands gaan.

Back