Hulp bij opstarten hobby

Bij het zien op internet van de parrot ar drone, ben ik geinstreseert geraakt om er een nieuwe hobby bij te nemen.
Ik zou uiteindlijk graag een multicopter bouwen welke alle technische mogelijkheden heeft, ik denk aan fotograferen, filmen gps navigatie etc. Hierbij gaat het me hoofdzakelijk om de funn en minder oner de kwaliteit (dit om het betaalbaar te kunnen houden)
Ik ben een leek:oops: in moddelbouw, ik vind in elkaar zetten en solderen wel leuk, minder het ontwerpen.
Mijn vraag is waarmee zou ik het beste mee kunnen beginnen.

Tion,je schrijft het gaat minder om de kwaliteit,maar noemt wel veel dingen waar het aan moet voldoen.Zonder kwaliteit zul je dat doel nooit bereiken.Dan wordt het pruts werk.Als je een goedkope hobby wilt begin dan niet aan modelbouw.

Ik denk dat Tion hier mee wil aangeven dat het niet het beste van het beste hoeft te zijn. Als je hexacopters bijvoorbeeld neemt, die kan je kopen/bouwen vanaf 500 euro tot 8000 euro. Het hoeft van Tion niet de highend te zijn maar wel fatsoenlijk.

(klopt dit Tion?)

Met een beetje zender om ook alles te kunen bedienen is 500 niet genoeg .

Komplete set met alles , en dan low budget , lig je al gauw rond de 1000 € ;)
Als je nieuw begint moet je ook lipolader en de rest hebben .

Mvg Johan

Juist ja, elke hobby kost geld geen probleem.
Waarmee zou ik mee kunnen starten om een goed begin te maken?

Juist ja, elke hobby kost geld geen probleem.
Waarmee zou ik mee kunnen starten om een goed begin te maken?

Kijk even in 1 van de vele topics van nieuwe mensen die ook net goed en wel beginnen, dan krijg je snel een idee wat je nodig hebt, wat hun eraan hebben uitgegeven en vergelijk dat met wat je zelf graag wil

waarschijnlijk is het slim om voor een nagenoeg compleet bouwpakket te gaan.
hier zit alles bij behalve zender, accu's en lader.