Mijn 2e post hier op het forum. Het is een beetje wennen, en weet nog niet zo goed of ik nou in de juiste groep zit met deze topic, maar anders hoor ik het wel Ik ben dus begonnen met bouwen aan bovengenoemd model. Tot zover verloopt het hele proces prima. Alleen nu kom ik bij de banden. Moet ik nou de hele rubberen binnenkant eruit snijden? (Zie bijgevoegde foto) in de handleiding kan ik er niets over vinden, en op meerdere YouTube filmpjes die ik heb gevolgd, wordt het OF de hele montage met de banden niet in beeld gebracht, OF de persoon in kwestie gebruikt ander type/merk. Logischerwijs zou ik denken dat het eruit gesneden moet worden, maar wilde het toch even verifiëren voor de zekerheid.
Is dat niet goed te zien in de handleiding? Daar zou het toch moeten opvallen als dit erin moet blijven. Denk niet dat de velg erin past zonder het eruit te halen.
It's great to hear that you're building a McLaren 570s model! Regarding the tires, it's not necessary to cut out the entire rubber inside. Typically, model car kits come with pre-molded tires that already have the necessary details and shape. You can simply attach them to the rims provided in the kit, following the instructions in the manual. Cutting out the rubber inside may not be required unless specified in the manual for any customization purposes. Enjoy the rest of your build!