Hulp gevraagd in W-Vlaanderen...

Hey,

ik ben Rondelez Stefaan uit Moere (Gistel).

De helicoptermicrobe heeft me al jaren te pakken, ik heb 2 coaxheli's en ben nu recentelijk overgestapt op een Belt CP V2.

Ik heb er 3 tryouts op zitten en telkens met kosten(lees crashes).
Eigen schuld dikke bult want ik was ofwel bezig in de straat of in de tuin, te weinig plaats en geen effen ondergrond.

Nu, de laatste "vlucht" begon ik al redelijk wat gevoel te krijgen met het vliegtuig, kwestie van beweging en gevoel van richting uitgaan.
Wat me vooral goed opvalt is dat de heli altijd direct naar links uitwijkt.

Deze week zal ik de heli nog maar eens herstellen, flybar, feathering shaft, ring link push rods en wss de main shaft, maar die moet ik nog controleren...

Dus als er iemand is in de buurt van Gistel en die me graag eens wat tips wilt geven bij het vliegen en afstellen, wees welkom...

IMG_4410.JPG

Hier was ie nog nagelnieuw :-)

Mvg en dank bij voorbaat,

RSSD

komt een keer naar leffinge de zondagmorgen wie weet kunnen we je helpen

Dag Marnix,

ik kom zeker ne keer af, ik had namelijk al contact met iemand uit Gistel die daar ook gaat.

Had em eigenlijk al te koop gezet maar ik ga volhouden.

Groetjes,

Stefaan

niet wachten gewoon doen en niet opgeven loool

Je mag er op rekenen.
Ik kan alle hulp gebruiken.
Vandaag weeral crashke had :rolleyes:

Maar tegen zondag moet ie zo goed als nieuw zijn...

Kan je mij alvast eens de gegevens doorgeven van die club en welk uur ik daar kan zijn ?

bij mooi weer vanaf 9u30 zijn we er normaal
neem uw gpske en tik in
cabinestraat leffinge het is 10 minuten van je deur

ze hebben daar al gps op hun vliegers waarom zou jij dan geen in je auto hebben lol
nop de caravan geeft geen nummer er staan zelfs geen huizen maar het wijst zen zelf

Back