Hulp gevraagd! Welk merk/banden?

Hallo iedereen!

Ik heb weer eens een vraag! Ik ben in het bezit van een (gekregen) RC auto. Door die auto ben ik RC racing leuk gaan vinden, dus lach me niet uit!:) Het minpuntje is dat ik totaal geen grip heb met die auto. Oke, er speelt ook wel mee dat dat ding alleen vol gas kan geven maar goed. Ik vroeg me af of iemand weet wat dit voor merk auto is en waar ik onderdelen kan kopen voor deze auto. Iedereen die maar even denkt, he die auto (her)ken ik, reageer alsjeblieft want ik weet het echt niet!

Iedereen alvast bedankt voor het reageren!

Bijgevoegd wat foto's van de auto.

full

full

Ja klopt ja, het linkervoorwiel is eraf gereden, wordt aan gewerkt!
En let ook niet op het plakband op de achterwielen, op die manier heeft de auto nog iets wat op grip lijkt...

full

full

Dit zijn de maten van het wiel...

full

Gebroken, ehmmm, achterkant. Weet iemand waar ik die 'achterkant' kan kopen?

Het spijt me voor de kwaliteit van sommige foto's, het was al aardig donker dus hier en daar wat beweging in de foto's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmmmmmmmm, ik wil je niet teleurstellen maar ik denk dat we hier te maken hebben met een speelgoed rc auto. Type intertoys of bart smit. Hier zijn helaas geen reserve onderdelen voor te vinden. Of iemand moet nog zo'n auto hebben voor je. Kan je van twee één maken. Beter je geld bewaren en kijken voor een "echte" rc auto. Wie weet staat er hier op het forum nog wel eentje voor een leuk bedrag.

Fred

Mee eens,

geen cent aan de auto uitgeven, is het echt niet waard.

Wil je perse meer grip, dan moet je andere banden hebben, wellicht hebben ze een behoorlijk harde compound. voor weinig geld kan je wellicht op conrad.nl kijken nadat je de afmetingen van je band hebt opgenomen..

I know. Wij hebben hem ooit een keer gekregen... Maar omdat ik rijdn met deze auto erg leuk vindt ben ik verder gaan kijken naar RC auto's. Er komt over een poosje een ERBE! Maak weer ontopic, ik vroeg het me zomaar af met het oog op eventueel doorverkopen naar een buurjongetje. Die vond hem wel gaaf. Ik zal eens zoeken met de afmetingen erbij!

Back