Hallo iedereen!
Ik heb weer eens een vraag! Ik ben in het bezit van een (gekregen) RC auto. Door die auto ben ik RC racing leuk gaan vinden, dus lach me niet uit!
Het minpuntje is dat ik totaal geen grip heb met die auto. Oke, er speelt ook wel mee dat dat ding alleen vol gas kan geven maar goed. Ik vroeg me af of iemand weet wat dit voor merk auto is en waar ik onderdelen kan kopen voor deze auto. Iedereen die maar even denkt, he die auto (her)ken ik, reageer alsjeblieft want ik weet het echt niet!
Iedereen alvast bedankt voor het reageren!
Bijgevoegd wat foto's van de auto.
Ja klopt ja, het linkervoorwiel is eraf gereden, wordt aan gewerkt!
En let ook niet op het plakband op de achterwielen, op die manier heeft de auto nog iets wat op grip lijkt...
Dit zijn de maten van het wiel...
Gebroken, ehmmm, achterkant. Weet iemand waar ik die 'achterkant' kan kopen?
Het spijt me voor de kwaliteit van sommige foto's, het was al aardig donker dus hier en daar wat beweging in de foto's.
Ik heb weer eens een vraag! Ik ben in het bezit van een (gekregen) RC auto. Door die auto ben ik RC racing leuk gaan vinden, dus lach me niet uit!

Iedereen alvast bedankt voor het reageren!
Bijgevoegd wat foto's van de auto.
Ja klopt ja, het linkervoorwiel is eraf gereden, wordt aan gewerkt!
En let ook niet op het plakband op de achterwielen, op die manier heeft de auto nog iets wat op grip lijkt...
Dit zijn de maten van het wiel...
Gebroken, ehmmm, achterkant. Weet iemand waar ik die 'achterkant' kan kopen?
Het spijt me voor de kwaliteit van sommige foto's, het was al aardig donker dus hier en daar wat beweging in de foto's.
Laatst bewerkt door een moderator: