Hulp gevraagd welk model te kopen? (Beginner)

• Topicstarter Topicstarter Emil1978
  • Startdatum Startdatum
E

Emil1978

Guest
Hopelijk plaats ik dit in het juist gedeelte. Zo niet, vergeef mij dan ;)

Ik ben dus een beginner met modelbouw. Mij enthousiasme is gewekt door het bouw je eigen bmw pakket, waarvan ik al snel afgestapt ben vanwege de uiteindelijke prijs.

Ik heb zelf 2 modellen op het oog:

http://www.dodatabase.nl/asp/toemen/

en dan de bovenste brandstofauto.

ongeveer 300 eurie (en ook als bouwpakket met duidelijke (naar zeggen van de winkel zelf) handleiding verkrijgbaar)

of deze

http://www.rcworld.nl/Bouwproject Mugen Seiki.htm

ongeveer 450 eurie

quote uit een ander topic:
Bij RC World geven ze snel antwoord op je vragen (e-mail) en zijn telefonische goed bereikaar. De auto zelf kost je 100 euro meer dan wanneer je hem in 1x koopt en dan komen de verzendkosten er bij (per zending, als je meerdere delen in 1x besteld heb je maar 1x verzendkosten).

Welke zouden jullie aanraden? Het liefst wil ik een pakket, waarmee je ook gelijk wat meer de techniek leert kennen. Maar als jullie een ander kant en klaar model weet waar ik af en toe lekker mee over een parkeerplaats kan rijden, dan houd ik mij ook aanbevolen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groet.
Emil

Kom jongens en meisjes(?) 27 views en geen reply's......

Help a beginner out!

Je wilt dus nitro begrijp ik? ik zou als ik jou was je eerst verder gaan orienteren in de hobby. Kijk bijv bij www.pkracing.nl van HPI de Nitro 3 SS, of de RS4 Nitro EVO zijn erg leuke auto's.

Niet te snel beslissen want er zijn nog zoveel meer opties!

Ben het eens met Viper-RC
Maar ik zou je tog aanraden om te beginnen met een electro auto. het bouwen is wel even moerlijk/makkelijk
maar het onderhoud enz is veel makkelijker bij een electro auto..
dan bij een nitro autotje... ( daar ben ik zelf nu tevens ook achter :P )

Viper-RC zei:
Je wilt dus nitro begrijp ik? ik zou als ik jou was je eerst verder gaan orienteren in de hobby. Kijk bijv bij www.pkracing.nl van HPI de Nitro 3 SS, of de RS4 Nitro EVO zijn erg leuke auto's.

Niet te snel beslissen want er zijn nog zoveel meer opties!

Ik heb inmiddels aardig wat info gelezen met name op de site van pkracing.nl Mijn voorkeur gaat uit naar de RS4 Nitro Evo omdat ik daar toch goede dingen over lees. Nu nog de vraag, waar kan ik hem het beste kopen?

ey
bij pk racing hebben ze ook nog een andere leuke wagen om mee te beginne
ik ben zelf namelijk ook een beginner en heb de cd3 1/10 gekocht
hij mag dan wel alles bijelkaar zo rond de 550 zijn maar dan heb je er nie veel onderhoud aan en het is een fel wagentje
automatische 2 versnellingsbak
4 wielaandrijving
en een topsnelheid van 85 km/uur

peet

Als je persee onroad wil, lees niet verder.
je kan ook een 1:8 buggy kopen, is net een stuk sneller, en beter te sleutelen.

En je bent niet gebonden aan een plaats om te rijden.

Kortom, ga een langs een club, en kijk wat ze in het echt doen.

Back