Hulp gevraagd welk model te kopen? (Beginner)

• Topicstarter Topicstarter Emil1978
  • Startdatum Startdatum
E

Emil1978

Guest
Hopelijk plaats ik dit in het juist gedeelte. Zo niet, vergeef mij dan ;)

Ik ben dus een beginner met modelbouw. Mij enthousiasme is gewekt door het bouw je eigen bmw pakket, waarvan ik al snel afgestapt ben vanwege de uiteindelijke prijs.

Ik heb zelf 2 modellen op het oog:

http://www.dodatabase.nl/asp/toemen/

en dan de bovenste brandstofauto.

ongeveer 300 eurie (en ook als bouwpakket met duidelijke (naar zeggen van de winkel zelf) handleiding verkrijgbaar)

of deze

http://www.rcworld.nl/Bouwproject Mugen Seiki.htm

ongeveer 450 eurie

quote uit een ander topic:
Bij RC World geven ze snel antwoord op je vragen (e-mail) en zijn telefonische goed bereikaar. De auto zelf kost je 100 euro meer dan wanneer je hem in 1x koopt en dan komen de verzendkosten er bij (per zending, als je meerdere delen in 1x besteld heb je maar 1x verzendkosten).

Welke zouden jullie aanraden? Het liefst wil ik een pakket, waarmee je ook gelijk wat meer de techniek leert kennen. Maar als jullie een ander kant en klaar model weet waar ik af en toe lekker mee over een parkeerplaats kan rijden, dan houd ik mij ook aanbevolen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groet.
Emil

Kom jongens en meisjes(?) 27 views en geen reply's......

Help a beginner out!

Je wilt dus nitro begrijp ik? ik zou als ik jou was je eerst verder gaan orienteren in de hobby. Kijk bijv bij www.pkracing.nl van HPI de Nitro 3 SS, of de RS4 Nitro EVO zijn erg leuke auto's.

Niet te snel beslissen want er zijn nog zoveel meer opties!

Ben het eens met Viper-RC
Maar ik zou je tog aanraden om te beginnen met een electro auto. het bouwen is wel even moerlijk/makkelijk
maar het onderhoud enz is veel makkelijker bij een electro auto..
dan bij een nitro autotje... ( daar ben ik zelf nu tevens ook achter :P )

Viper-RC zei: