Hulp gevraagd

• Topicstarter Topicstarter Jeroenarends
  • Startdatum Startdatum
J

Jeroenarends

Guest
Ik heb een cen aquajet (voor plaatje : http://www.dodatabase.nl/asp/toemen/ , >R/C>Boot>Brandstof> Dan de bovenste.) hij is nieuw en ik heb flink problemen met het starten van de motor, het lukt mij niet om em goed te starten en te laten lopen, heeft iemand suggesties?

Geef eens meer uitleg van je probleem. Wat doet het en wat doet het eigenlijk niet. Leg ook uit hoe ge probeert te starten.

Ik ben dan ook zeker dat er meer oplossingen uit de bus zullen komen. :wink:

uehm, heel precies: de gloeiplug opwarmer op de gloeiplug gezet, dan gewoon aan de trekstarter trekken. Maar hij loopt niet, soms doet hij et wel heel even maar meestal loopt hij niet.

ga eens naar een vereniging waar ze met dit soort bootjes varen... je zult ook moeten leren starten en dat is meer dan de klem dr op en sjorren maar..... Toemen had wel eens een beetje uitleg mogen geven erover...

Kijk anders ff Op xtremercboats, daar huizen de diverse brandstoffreaks en wordt je vast verder geholpen, misschien eens afspreken met de ene of gene of eens naar een vaardag komen.........Peet............8)

Owkeey laat maar hij doet et ik heb er al mee gevaren, hij slaat nog wel af en toe af, en soms als ik gas geef gaat hij langzamer ik denk dan dat hij te rijk staat zou dit kunnen?

Back