hulp gevraagt met jitter probleem twinstar 2

Ik heb inmiddels een andere ontvanger geprobeerd maar gaf dezelfde problemen, nu behalve hoogte ook probleem met aillerons. Het lijkt er dus op dat het probleem zit in de motoren of regelaar. Iemand nog nuttige tips?

He broer koop gewoon een nieuwe 2,4 GH zender, dan is het probleem opgelost.
groeten

**Opgelost**

De storing is opgelost. In de zender vond ik een verbindings breukje en een kabeltje dat niet goed zat. Onder tussen is de twinstar helemaal vernieuwd. Er zitten nieuwe brushless en regelaars in en een 2.4Ghz set.

towerpro

Beste,

heb een tijdje geleden ongeveer dezlefde problemen aan de hand gehad met van die towerpro servo's. Ligt aan de servo's hoor. (zelfs op 2,4GHz)
Vervangen door hitec en probleem opgelost.
Ik heb bij wijze van test de towerpro's nog eens aangelsoten op een losse ontvanger en ja hoor, weer hetzelfde trillingsgedrag.
Dit moet je aanvaarden als je dit type van materiaal koopt. Van de tien zijn er als eens twee à drie die niet naar behoren werken. Hoe was het spreekwoord: goedkoop is dikwijls duurkoop? Tot mijn eigen scha en schande ook moeten ondervinden hoor.

Beste,

heb een tijdje geleden ongeveer dezlefde problemen aan de hand gehad met van die towerpro servo's. Ligt aan de servo's hoor. (zelfs op 2,4GHz)
Vervangen door hitec en probleem opgelost.
Ik heb bij wijze van test de towerpro's nog eens aangelsoten op een losse ontvanger en ja hoor, weer hetzelfde trillingsgedrag.
Dit moet je aanvaarden als je dit type van materiaal koopt. Van de tien zijn er als eens twee à drie die niet naar behoren werken. Hoe was het spreekwoord: goedkoop is dikwijls duurkoop? Tot mijn eigen scha en schande ook moeten ondervinden hoor.

Je zal ongetwijfeld gelijk hebben maar tot nu toe lijkt het bij mij toch opgelost. Mocht ik er toch weer last van krijgen dan gaan er andere servo's in. Overigens had ik de zelfde problemen met een andere kist waar geen Tower pro's in zitten. Om die reden ben ik in de zender gaan zoeken.
Ik ga het goed in de gaten houden, mede gezien het feit dat ik de Twinstar geheel FPV heb gemaakt, daar wil ik natuurlijk geen problemen mee.

Laatst bewerkt:
Back