Hallo,
Ik heb een tricopter gebouwd met een kk2.1 flightcontoller, alles werkt volgens mij naar behoren en de setup heb ik ook gecontroleerd. Veel gelezen her en der, vlieg zelf ook al met een Eachine 250.
Maar ik kom er nu even niet uit en wie weet iemand in de buurt van Friesland/Groningen die me kan helpen.
Opstarten gaat goed maar bij iets meer optoeren flipt ie op de kop.
Motoren draaien volgens mij de goede kant op, zoals KK2 aangeeft.
M1 links draait CW
M2 rechts draait CCW
M3 Staart draait CCW
Servo richting gaat ook goed, denk ik. (yaw naar rechts, servo gaat tegenovergestelde)
Gyro servo volgt de staart bij draaien, ook goed dacht ik.
De PI settings vind ik best lastig en vraag me af of het daaraan ligt.
Als ik hem vasthoud en optoer dan slaat ie achterover en daarna doet ie niks meer, eerst power eraf en dan weer wel.
Iemand een idee of dit probleempje ook ondervonden?
Uiteraard kom ik graag langs als er hulp geboden wordt.
Alvast bedankt.
Mathijs
Ik heb een tricopter gebouwd met een kk2.1 flightcontoller, alles werkt volgens mij naar behoren en de setup heb ik ook gecontroleerd. Veel gelezen her en der, vlieg zelf ook al met een Eachine 250.
Maar ik kom er nu even niet uit en wie weet iemand in de buurt van Friesland/Groningen die me kan helpen.
Opstarten gaat goed maar bij iets meer optoeren flipt ie op de kop.
Motoren draaien volgens mij de goede kant op, zoals KK2 aangeeft.
M1 links draait CW
M2 rechts draait CCW
M3 Staart draait CCW
Servo richting gaat ook goed, denk ik. (yaw naar rechts, servo gaat tegenovergestelde)
Gyro servo volgt de staart bij draaien, ook goed dacht ik.
De PI settings vind ik best lastig en vraag me af of het daaraan ligt.
Als ik hem vasthoud en optoer dan slaat ie achterover en daarna doet ie niks meer, eerst power eraf en dan weer wel.
Iemand een idee of dit probleempje ook ondervonden?
Uiteraard kom ik graag langs als er hulp geboden wordt.
Alvast bedankt.
Mathijs