Marijn Kooiman 21 sep 2022 #1 Ik heb deze imax B6AC dual power net gekregen en ik heb heell veel moeite om het aan te sluiten. Ik weet namelijk niet welke lader ik nodig heb en welke instellingen het ding nodig heeft. Hulp wordt heel erg gewaardeerd. Bijlagen 20220921_180314.jpg 301,4 KB · Weergaven: 137
Ik heb deze imax B6AC dual power net gekregen en ik heb heell veel moeite om het aan te sluiten. Ik weet namelijk niet welke lader ik nodig heb en welke instellingen het ding nodig heeft. Hulp wordt heel erg gewaardeerd.
Rhelie Forum veteraan 21 sep 2022 #2 Je hebt een laadsnoer nodig met een tamiya stekker. Die lader is prima.
Marijn Kooiman 21 sep 2022 #3 Rhelie zei: Je hebt een laadsnoer nodig met een tamiya stekker. Die lader is prima. Klik om te vergroten... Hartelijk dank, was namelijk bang dat deze snel laad station niet geschikt was voor de batterij.
Rhelie zei: Je hebt een laadsnoer nodig met een tamiya stekker. Die lader is prima. Klik om te vergroten... Hartelijk dank, was namelijk bang dat deze snel laad station niet geschikt was voor de batterij.
poebe 21 sep 2022 #5 zoek gewoon de handleiding op google https://letmegooglethat.com/?q=imax+b6ac+manual