Hulp gezocht Gaui 330X + Spektrum DX6i

Ik krijg binnenkort mijn nieuwe Gaui 330X binnen, nu heb ik al naar de bouw handleiding gekeken welke ik op internet vond. En bij het bouwen zie ik eigenlijk geen problemen, maar ik heb totaal geen ervaring bij het afstellen van een Gaui 330X en DX6i met AR6210. Nu is mijn vraag zou iemand mij daar straks bij willen helpen die hier wel ervaring in heeft ?

Liefst in de omgeving van Heerhugowaard, maar ik ben ook bereid om er verder voor te rijden uiteraard.
Mocht er iemand zijn die mij wil helpen graag even een PB dan ;)

Maar daar staat toch niet in hoe de instellingen in de DX6i moeten staan, of heb ik daar over heen gekeken ?

Dat wist ik dat ik welkom was, had je al aangegeven in eerder PB verkeer (bedankt daarvoor).
Het is alleen 2 uur heen en 2 uur terug rijden, dus vandaar mijn op roepje voor iemand die dichterbij woont.
Maar mocht die niet opstaan dan kom ik graag een keer jouw kant op om van je hulp gebruik te maken ;)

Ik kwam trouwens net ook deze link tegen: http://www.buzzflyer.co.uk/gaui-330x-spektrum-dx6i.asp

Ik snap alleen niet dat daar de DX6i op acro wordt gezet in plaats van heli ?

Laatst bewerkt:
Dit word vaak gedaan om geen vreemde mix instellingen te hebben.
Dit kan ook in heli mode door de swash type op 1 servo's in te stellen, dan heb je geen enkele mix en wel het voordeel van een instelbare throttle curve.

Verder is het vaak niet veel meer als de eindpunten instellen en de reverse instellen.
Het instellen stelt dus niet zo heel veel voor met een multicopter.

hallo

heb het even nagekeken voor je,in het boekje staat hoe je standaard instellingen moeten zijn in de zender.met plaatjes en al.
ik neem aan dat het een nieuwe in doos is,dan zit het boekje erbij.anders kan ik er wel een kopie van maken.

gr
martin

KeesvR > bedankt voor de uitleg, wordt steeds een beetje duidelijker allemaal ;)

maidenlennium > Bedankt voor het opzoeken, ik krijg inderdaad een geheel nieuwe in doos, dus dat moet straks dan goed komen met het boekje ;)

Ik heb vandaag ook de maiden gemaakt met mijn Gaui330X en dat ging niet helemaal goed. Het bleek dat één motor niet de goede kant uit draaide ondanks dat de draaden van de regelaar naar de motor wel goed waren aangesloten (juiste kleuren)
Na dit te hebben verwiseld even gehoverd en dat ging wel goed. Hoop dat er morgen minder wind is zo dat ik hem nog wat beter kan afstellen.

mvg. Freddie

Heb gisteren de QuadCopter van Freddie mogen zien vliegen.
Wat gaaf zeg!!
Kan zeggen dat het de allereerste keer was dat ik zoiets in het echt zag vliegen.
Er stond een stevig briesje kan ik zeggen en we stonden op een open veld waar de wind constant was.
Kan niet anders zeggen dat die machine erg goed vloog en dat het mij zeer verbaasde hoe goed het toestel tegen de harde wind kon.
Dit is iets waar ik voor ga sparen.
Super!!
Vr Gr Erwin

Back