Hallo ik ben john en heb een gebruikte ,doch nooit gevlogen, electrozwever van SF models type ''holiday'' / spanweite 200cm / richtingroer en hoogteroer / motor: ''V600'' (meer staat er niet op) motor heeft alleen een plus en min aansluiting dus geen 3-draden.......... (wel is er nog een te solderen kleine bruine weerstand oid bij.(ik neem aan dat die op, cq tussen de polen moet komen?) Dit alles wil ik gaan vliegen met mijn oudere,maar goede, 35mhz Multiplex Cockpit MM zender / ontvanger.(is geloof ik 6 of 8 kanaals)
De bedoeling is dat ik zo lang mogelijk relaxt wil vliegen b.v. vanaf een heuvel alhier,en de motor is hoofdzakelijk om de hoogte in te komen.
Mijn vragen:
1: welke regelaar dient hierbij te worden gebruikt? (hoeveel amp etc?)
2: welke Lipo accu / soort en met hoeveel cellen en hoeveel mAh moet ik bij deze motor gebruiken? (ik heb een Robbe lipolader tot 3amp)
3: als ik meer mA op de ontvanger en bv zender ''zet'',gaat dan de ontvang en zenderaccu langer mee,en kan ik dan ik princiepe langer vliegen?
4: kan ik mijn zender en ontvanger ook voorzien van lipo's ipv de oudere nicad accus?
Graag alle gewenste info aub.......
bvd,John
De bedoeling is dat ik zo lang mogelijk relaxt wil vliegen b.v. vanaf een heuvel alhier,en de motor is hoofdzakelijk om de hoogte in te komen.
Mijn vragen:
1: welke regelaar dient hierbij te worden gebruikt? (hoeveel amp etc?)
2: welke Lipo accu / soort en met hoeveel cellen en hoeveel mAh moet ik bij deze motor gebruiken? (ik heb een Robbe lipolader tot 3amp)
3: als ik meer mA op de ontvanger en bv zender ''zet'',gaat dan de ontvang en zenderaccu langer mee,en kan ik dan ik princiepe langer vliegen?
4: kan ik mijn zender en ontvanger ook voorzien van lipo's ipv de oudere nicad accus?
Graag alle gewenste info aub.......
bvd,John
Laatst bewerkt: