Hulp gezocht met mijn protech zoom 450

Beste mensen ik ben nieuw hier en weet nog niet egt me weg hier.!!

is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een aandrijfriempje voor mijn protech zoom 450 helikopter hij is ongeveer 443mm 443.5mm lang 3 mm a 4mm breed en zou 440 tandjes hebben wie weet welke getanderiem ik hier voor kan gebruiken ??

Heb ook nog 4 zoom 425 waarvan 1 pro versie waar ik nu net bij iemand 4 riempjes heb kunnen scoren origineel protech dus ze zijn er wel maar waar

Hopelijk dat iemand me heel blij kan maken

Mvg jurgen

Bijlagen

• IMG-20241115-WA0007.jpeg
    IMG-20241115-WA0007.jpeg
    324,1 KB · Weergaven: 52
Met het aantal tanden en de tandsteek kan je met gemak ook universele snaren vinden zoals op Banggood, aliexpress en Ebay.

Je kunt ook bij een transmissieshop kijken zoals bv ATD. Mogelijk zal je zelf een bredere snaar smaller moeten snijden maar dat is vrij simpel te doen.

Volgens mij staat er zelfs een code op de snaar gedrukt.
Mijn eerste heli was een Zoom, daar heb ik toen een nieuwe riem voor besteld bij de groothandel.

Check het even, maar dit is wat ik heb besteld bij Brammer/ Gates.
Belt GATES MXL 412 / 2854 MC
Volgens mij was mijn Zoom een 450

Volgens mij staat er zelfs een code op de snaar gedrukt.
Mijn eerste heli was een Zoom, daar heb ik toen een nieuwe riem voor besteld bij de groothandel.

Check het even, maar dit is wat ik heb besteld bij Brammer/ Gates.
Belt GATES MXL 412 / 2854 MC
Volgens mij was mijn Zoom een 450
Ik heb sins gisteren een nieuwe snaar maar helaas is die al in het zakje verweerd geraakt en op de snaar zelf staat geen nummer wel op het zakje t0520.007 maar helaas niks te vinden dus ga eens wat bedrijven berichten om te kijken of zij iets voor me kunnen betekenen

Mvg jurgen

Back