hulp gezocht met moter vinden

Hallo forum collega's

ik ben al een tijdje aan het zoeken. dat het tijd wordt om hulp aan jullie te vragen.ik ben opzoek naar een betere moter voor me rc auto dit is hem 1/16 Brushless 4WD Mini Rally - Extreme Edition
dus kunnen julie me daar bij helpen maar er zitten een paar eisen aan vast.

1. max bedrag 25 euro
2. hij moet passen in deze auto
3. en een linkje naar de moter toe (het liefst wil ik de moter op hobbyking kopen)
4. hij moet wel beter zijn

en als ik die moter heb moet ik er dan nog wat bijkopen zoja meld het dan even

gr marijn

PS: alvast bedankt

Wat heb jezelf al gevonden ?, makkelijk als iemand anders het zoekwerk doet ...:???:

Zelfstudie wordt gewaardeerd ......

ik heb deze motors gevonden maar ik weet niet of ze erin passen en beter zijn. en dat ik er dan nog wat bij moet gaan kopen zoals een snelheids regelaar. (ik ben nog maar een beginner srry :()
1.S2848-4370 Brushless Inrunner (4370kv)
2.
TrackStar 1/18th Scale 10T Brushless power System (6100kv)

ik vind nummer twee er goed uit zien maar past hij in me auto

Lees eens de specificaties bij jouw auto en motor , zoek die motor op en lees de specificaties , dus diameter , lengte e.d, vergelijk dat eens met de motoren die je hebt gevonden qwa diameter en lengte .

Voor de begrippen van Kv's en turns van de motoren , staan daar diverse draadje op het forum,lees die eens , je leert daarmee de materie beter kennen, en ook het inzicht in de electronica .

Daarbij is het budget zeer beperkt en voor dat geld zal je niet echt sneller gaan.
Let ook op de specs van de esc , hoeveel amperage , stroom, kan leveren , bv max 30A

Misschien lukt het zoeken op "moter" niet gezien je moet zoeken op "motor"

Maar inderdaad, je weet de specs van je huidige (mag ik aannemen) dus is het hun lijst doornemen en kijken wat voldoet aan de maten maar met een hogere KV waarde.

ja maar ik kan de maat niet vinden bij hun ik weet wel de maten van mijn moter

Size ?