Hulp gezocht

Wat dacht je ervan om de stickies eens ene keer te lezen en zelf aan de slag te gaan??

Denk je in 1 keer klaar te zijn?

Sorry dat ik het zeg maar je kan ook gewoon normaal reageren
Ik vraag het omdat het mischien ook wel handig dat iemand die er verstand van heeft je kan uitleggen en laten zien hoe je het beste zoiets kan doen.
Mijn ervaring is dat je op die manier beter iets kan leren

Mvg Marten

Het is makkelijker om gewoon de stickies door te lezen en aan de hand daarvan te gaan testen en kijken wat elke instelling doet.

natuurlijk is het makkelijk als iemand het voordoet de eerste keer maar met 1 keer afstellen ben je niet klaar.
Temperatuur, luchtdruk, luchtvochtigheid bijvoorbeeld zijn factoren die heel veel invloed kunnen hebben op de manier waarop je nitro motor loopt en reageert..

Het was niet kwaad bedoeld maar meer als tip.

in dit geval is het echt "Al doende leert men..."

Even een kleine vraag, gebruik je zelf wel verse Nitro en niet bijgeleverde ouwe nitro? Kan best een hoop verschil maken.

zoek eens op het forum.
je bent echt niet de eerste dus over afstellen is zat te vinden.

mocht je er dan nog niet uitkomen roep je maar weer een x.

maar dan wel met veel meer info dan mijn auto doet het niet meer.

Tsjonge zeg...wat een hartelijkheid. Die jongen vraagt netjes of er iemand in zijn buurt is die eens met hem mee kan kijken. Wat heeft hij er dan aan om allerlei verwijzingen naar de stickies te krijgen...? Die heeft hij al doorgeworsteld maar hij krijgt het niet voor elkaar.
Er zijn 100 dingen die je over het hoofd kunt zien als je er weinig van weet, een ervaren iemand heeft het misschien zo voor elkaar. Goed idee om op deze manier hulp te vragen.
Succes!

enig idee hoe vaak dit soort vragen langskomen ?
dan typ je een heel verhaal en dan hoor je helemaal niets meer.
maar als ts nog hulp nodig heeft kan hij die krijgen

dan typ je een heel verhaal en dan hoor je helemaal niets meer.
Heb je zijn vraag eigenlijk wel gelezen? Hij vraagt wie er bij hem in de buurt woont en een keer wil komen helpen. Daar hoef je alleen maar "ik" of "ik niet" voor te tikken. Eventueel PB voor telefoonnummer en adres, dat is het wel zo'n beetje. Wat voor verhaal wil jij dan gaan typen, vraag ik me af.

nou dat er niemand in zijn buurt is die 'm wil helpen is duidelijk.
anders had er al iemand gereageerd.

maar ja. nu komt er iemand aanzetten die zo te zien niet veel met auto's heeft en die denkt het hier eens te kunnen regelen.

da's jammer .
want ik heb geen zin om me hier te gaan verdedigen.

dus ts suc 6 er mee.

Als jij denkt je te moeten verdedigen tegen iemand die jou aanspreekt op je onvriendelijke houding heb je wel een serieus probleem.
Ik heb ook geen idee wat je bedoelt met "hier" in het zinnetje "die denkt het hier eens te kunnen regelen.". Een beetje fatsoenlijk met elkaar omgaan is volgens mij toch wel de regel hier op het forum.

jeetje jongens laten we gewoon vriendelijk met elkaar omgaan
komen we veel verder mee.

maar op even terug te gaan naar het orginele onderwerp
we zijn tot conclusie gekomen dat helaas mijn motortje ter ziele is gegaan
en zal moeten sparen voor een nieuwe

Mvg Marten

Topicstarter had deze vraag ten eerste al in zijn originele topic kunnen houden waar hij als laatste toch wel op een verstandige conclusie kwam:
[159766] mijn-tamiya-terra-crusher-wil-niet-blijven-lopen-en-start-slecht-3

Lees dat topic eens door en zie hoe onhandig hij is geweest. Een 2e hands aankoop, direct schoonmaken (niets mis mee) maar ook direct de motor ontregelen zonder eerst de stand van de naalden op te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST !!!!!!!!

jammer dat je moter overleden is.
als je verder gaat met een nieuwe moter verdiep je dan aub eerst in het inrijden van de moter. scheelt je behoorlijk wat geld en ergernis.

ps inrijden is saai en vervelend omdat je eigenlijk sneller wilt en vooral als er ""publiek"" bij staat. maar laat je niet gek maken en geef de moter de tijd.

Back