hulp hpi micro

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Cees van de Vendel, 28 jan 2005.

  1. Hallo,

    Ik heb sinds kort een hpi micro die ik kreeg inelkaar gezet 2ehands. Had hem pas uitelkaar gehaald en wou hem nu weer inelkaar zetten. Maar op bladzijde 12 bovenaan moet je het voordiff inelkaar zetten en er staat een extra note dat je die 2 tandwielen erin moet doen maar die niet ongelijk erin mogen zitten. Maar het lukt me niet omdat recht te doen. Dus ik dacht dat zou was iemand op het modelbouwforum wel weten.

    groet Cees
     
  2. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Het is heel simpel. Je haalt beide van die grote tandwielen eruit, nu steek je tegelijk aan beide kanten de 2 tandwielen erin.

    Dus links het ene, en rechts de andere tegelijk erin duwen. Want de tandwielen werken zo dat wanneer je ze allebei tegelijk erin wilt steken aan de zelfde kant, de tanwielen er 1 uitiwillen duwen ipv het erin "trekken".

    Dus als je er 1 aan elke kant erin duwt gaat het goed.

    Verder is het gewoon een beetje proberen.

    Groeten, Thomas
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Dat is dus een kwestie van een paar keer proberen met de methode die NMT al aangaf en niet vergeten dan de 2 ringen achter de tandwieltjes te drukken anders is het snel over met je diff.
     
  4. Het is gelukt :D Thnx voor jullie hulp.

    groet Cees
     
  5. slak12345

    slak12345 Guest

    gewoon even goed voor gaan zitten, dan is het zo gedaan denk ik :)

    mvg
     
  6. Aan zo'n antwoord heb ik natuurlijk niks zoals de meesten van alle antwoorden die 7 uur geleden hebt geplaats bijna 1 pagina alles ongelezen :?
     

Deel Deze Pagina