Hulp in de buurt van Rotterdam?

Hallo,

Ik overweeg een Esky King 2 of Belt te kopen.
Zijn er collega hobby-isten in de buurt van Rotterdam die mij kunnen helpen bij de eerste afstellingen en vluchten?

Zoek zelf ook een persoon die mij kan helpen.
Woon ook in Rotterdam.

op MVB vliegen een aantal mensen met helicopters waaronder ik zelf... We zitten in het Lage Bergsche Bos (Hillegersberg). Zie MVB Racing.nl - Home

We zijn er dinsdagavond (na 19:30) en zondag vanaf 11:00 tot 17:00

We vliegen met alle modellen van Esky (Honeybee FP, CP, King 2 en Belt CP) en kunnen daarmee lekker vliegen op het terrein van de dagcamping.

Gr en wie weet tot binnenkort,
Michael

Hey leuk.
Ben zelf een newbie met een Walkera 4#1 & een Honey bee King 2.
Ben woonachtig in Rotterdam Oost en zou graag eens komen kijken en wat informatie op doen.

Zelfs het hoveren is me nog niet echt gelukt.:zon:

heli's bij MVB

Hallo allen en met name Carpathian,

Zoals Michael al zei,kom gerust eens langs.
Waar onze club zit zijn mooie door bomen omgeven veldjes waar je bijna altijd
zonder al te veel wind kan vliegen.
Zelfs vandaag hebben Michael en ik nog gevlogen,al was dat spannend zat als
we wat hoger kwamen.
Wie weet tot binnenkort.

Groeten

Hans

Hallo Hans,

Vanavond even kort wezen kijken ( tot 20:15pm).
Veel bedrijvigheid en veel RC cars :p
Als jullie een keer vliegen wil ik graag eens kennismaken en wat ervaring opdoen.

Groetjes
Erwin

We hebben gisteren gevlogen! Ik heb je alleen niet gezien. We liepen toevallig wel twee andere heli-jongens tegen het lijf. Die hebben we ook op weg geholpen.

Niemand rijdt 35 MHZ... 't is Spektrum, 27 of 40Mhz voor de auto's.

Gr,
Mike

Hoi Mike,

Dan kom ik gewoon regelmatig buurten.
Is wel een leuk sfeertje zag ik....of laat anders even weten wanneer jullie aanwezig zijn, ik woon op "steenworp" afstand :D

Greetz
Erwin

zondag 29 juni

Hallo allen en met name Erwin,

Hopelijk is het aanstaande zondag een beetje weer want dan kan er tussen het rijden door
(blijft de core business) lekker gevlogen worden.
Michael zal er ook wel zijn gok ik.
Mits ik de TT van Assen een beetje heel door kom en niet te brak ben om zondag mijn kribbe uit te komen!
Ik ben er vanaf een uurtje of 11 denk ik.

Groeten

Hans

Ik ben morgen sowieso aanwezig (ook als het druilerig is...)! Ik hoop dat het droog is, want dan kan er lekker gevlogen worden.

Iedereen is welkom op onze club, zowel voor auto's (met name dat eigenlijk :-)) maar ook voor heli's. De ervaring met de heli's is uiteraard een stuk beperkter tot een aantal personen. Je kan vragen naar Hans, Rob (mijn vader) of naar mij. Wij kunnen je dan helpen met het afstellen van de heli en adviezen geven over de spullen. Wij zijn zeker geen wereldkampioenen heli-vliegen maar vliegen alle 3 inmiddels lekker de grasvelden rond met de diverse heli's.

Als je er zeker van wilt zijn dat er iemand aanwezig is op de club kan je me ook even bellen. Nummer op aanvraag via PB.

Gr,
Mike

Vandaag nog even in het Lage Bergse Bos wezen "hoveren".
Ik denk dat hulp bij de afstelling van de Bee King toch wenselijk is :cool:
Het begint langzaam te komen, dus ik hou de moed er in.

Warm ontvangst

Na eerder gelezen te hebben dat er bij MVB ook gevlogen werd, ben ik vanavond eens even wezen kijken. Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg zelfs een prachtige demonstratie. Ben zelf net gestart met een FP en krijg de smaak aardig te pakken. Geweldig om te zien wat er mogelijk is, bedankt voor de demo Hans.

Ik kom zeer binnenkort zeker nogmaals langs en neem dan mijn fptje mee. Die kan na talloze crashes in de eerste weken wel een professioneel afstel advies gebruiken ;)

Bedankt heren en tot snel,
Robbert

Gisteravond was het weer een drukke heli-avond! Met twee Hansen, Rob, Arthur en ikzelf waren er genoeg heli's om de avond mee te vullen. We hebben dan ook weer lekker gevlogen zonder crashes met grote gevolgen. De FP bewees maar weer eens een sterke heli te zijn. Arthur heeft een paar goede pogingen gedaan, maar kreeg hem niet kapot :-)!

Er is ook weer wat gefilmd in een betere kwaliteit dan de filmpjes op de site van zondag maar dat moet nog worden omgezet.

Gr,
Mike

:turn-l:Ik kom buurten...ik geloof dat de CP iets te hoog gegrepen is op dit moment. Dus ik heb een Honeybee FP besteld.
Newbie

Hallo Mike,

Nou de FP is binnen, nog helemaal stock.
Alleen heb ik hem nog niet af kunnen stellen....enorm schudden en klapperen met z'n staart en neemt graag een duikvlucht naar Links :turn-l:

Vreemd.
De Honey Bee King liet zich na montage van een ESC & Brushless veel makkelijker afstellen. Je zou zeggen dat dat juist lastiger zou moeten zijn.
Kortom ik blijf met af/instellen van de FP af...dat laat ik liever aan kenners zoals jullie over :teacher:
Morgen word het geen best weer vrees ik.
Ik weet niet of jullie aanwezig zijn.

Mvg
Erwin

Back