hulp met gimbal

Hallo,

ik heb een alexmos 32bit bord met 3 motoren eraan voor de stablisatie. echter doet de gimbal alles behalve stabilizeren, hij draait in het rond en als je hem schuin houd slaat hij op hol.

ik heb al 3x de sensors gereset en opnieuw gecallibreerd
dit zijn mijn waardes
upload_2017-1-16_2-19-37.png

ik heb er verder totaal geen verstand van, kan iemand mij helpen?

Heb je er wel een camera aan vast zitten? Hij moet wel wat gewicht hebben om te werken.

Ik heb een goedkope gimbal en toen die bij mij ging trillen en op hol slaan bij schuinhouden kwam dat omdat ik hem te veel vermogen gaf. Probeer hem eens wat minder vermogen te geven en kijk of die het beter doet.

Wie weet is dat het probleem, ben benieuwd of het werkt.

Heb je er wel een camera aan vast zitten? Hij moet wel wat gewicht hebben om te werken.

Ik heb een goedkope gimbal en toen die bij mij ging trillen en op hol slaan bij schuinhouden kwam dat omdat ik hem te veel vermogen gaf. Probeer hem eens wat minder vermogen te geven en kijk of die het beter doet.

Wie weet is dat het probleem, ben benieuwd of het werkt.
heb het voor heel ver opgelost nu, allebei de sensoren opnieuw gecallibreerd en de pid settings verandert, alleen bij heel snel bewegen slaat hij weer ophol of als ik hem naar achter laat leunen (is geballanceerd)

Back