Mijn modelbouw concentreerd zich de laatste jaren op vliegen maar daar is niet altijd maar even tijd en weer voor. Nu zoek ik voor thuis met RC spelen een leuke auto. Gewoon voor ff een uurtje dollen/rijden/spelen... Dan hoeft het niet het beste van het snelste van het mooiste van het duurste te zijn...hoge funfactor en het liefst zelf in elkaar zetten zijn wel erg belangrijk.
Al zoekende ben ik op 2 modellen van tamiya uitgekomen:
- Wild Willy
- Midnight Pumpkin
Ik ken de originele modellen uit de 80er jaren (ik was met electrobuggy's in de weer toen)
ik vond ze toen al leuk en nu nog steeds.
De willy lijkt me wat degelijker in elkaar zitten qua rijwielgedeelte maar is misschien een nerveus kr*ng qua op de achterwielen staan. (ken alleen de youtubefilmpjes van deze modellen) De Pumpkin ziet er qua wielophangingchassis wat primitief uit maar rijd misschien wel beter door ander zwaartepunt.
Hebben jullie pro's en con's voor me welke nu de betere/leukere keus zou zijn in acht genomen dat het met plezier lekker rijden het belangrijkst is.
Of ervaringen met veel leuker modellen die ik gewoon nog niet gevonden heb
Groeten
Justus
Al zoekende ben ik op 2 modellen van tamiya uitgekomen:
- Wild Willy
- Midnight Pumpkin
Ik ken de originele modellen uit de 80er jaren (ik was met electrobuggy's in de weer toen)
ik vond ze toen al leuk en nu nog steeds.
De willy lijkt me wat degelijker in elkaar zitten qua rijwielgedeelte maar is misschien een nerveus kr*ng qua op de achterwielen staan. (ken alleen de youtubefilmpjes van deze modellen) De Pumpkin ziet er qua wielophangingchassis wat primitief uit maar rijd misschien wel beter door ander zwaartepunt.
Hebben jullie pro's en con's voor me welke nu de betere/leukere keus zou zijn in acht genomen dat het met plezier lekker rijden het belangrijkst is.
Of ervaringen met veel leuker modellen die ik gewoon nog niet gevonden heb
Groeten
Justus
Laatst bewerkt: