Hulp naza lite nieuwe dx6

Hierbij vraag ik om hulp met de complete set up van zowel zender (nieuwe zwarte dx6)
Als wat info over het binden ervan kwa failsafe. Want nu blijft hij geel knipperen.

Hoop hier iemand te vinden die er wat meer verstand van heeft dan ikzelf.

Woonachtig Omgeving den haag

Das is wel makkelijk , als je hulp wil in persoon....
Als je bij Drenthe woont ben je welkom... Woon je bij kudelstaart,dan ben je bij Tasz vast welkom ;)

Om de failsafe te binden doe je het volgende. Hiervoor moet je wel al een switch hebben ingesteld om je Naza in failsafe te zetten.

- plug de bindplug in de ontvanger en plug de stroom erop. Trek de bindplug eruit.
- Zet op je zender je throttle op 50 % en zet de switch om die ja Naza in failsafe zet.
- Bind nu de zender met je ontvanger.
- Alles resetten en test het even zonder props natuurlijk :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Das is wel makkelijk , als je hulp wil in persoon....
Als je bij Drenthe woont ben je welkom... Woon je bij kudelstaart,dan ben je bij Tasz vast welkom ;)

Koffie staat klaar ;)

Om de failsafe te binden doe je het volgende. Hiervoor moet je wel al een switch hebben ingesteld om je Naza in failsafe te zetten.

- plug de bindplug in de ontvanger en plug de stroom erop. Trek de bindplug eruit.
- Zet op je zender je throttle op 50 % en zet de switch om die ja Naza in failsafe zet.
- Bind nu de zender met je ontvanger.
- Alles resetten en test het even zonder props natuurlijk :-)

Dat is geen dx6.
Heb je een AR6210 ontvanger dan gaat dit niet. Die heeft alleen failsave op de throttle.

Als ik u met gear van mijn ar6210 verbind ga hij gelijk op fail save snap ik ook niet

Ga ik onthouden rommel nog even verder als ik er echt niet uit kom meld ik me

Ik heb de u stekker nu los en nu knippert de led 2x geel 1 x rood wie weet wat dit in houdt kom er niet achter

Wel met groen maar niet met rood ik heb ook een engelse handleiding en ben nog al dyslectisch

Nzmv2-led_indicatior.png

Hij staat dan in atti mode en heeft op dat moment contact met 6 satellieten.

Ja deze had ik niet gevonden heb wel gevlogen gister avond maar kan allen in atti vliegen krijg de u poort niet voorelkaar

Naza m of naza m lite? Ja die ik hier heb is anders maar hier kan ik wel wat mee. Zit nu alleen nog met de u poort als ik deze in de gear poort van mijn ar 6210 steek gaat deze gelijk op failsave en zegt hij dat er geen signaal meer heeft

Back