hulp nodig !! bedankt

• Topicstarter Topicstarter funboy1
  • Startdatum Startdatum
F

funboy1

Guest
hallo vandaag is mijn silverlit picooz aangekomen . ik heb deze uit de doos gehaald en opgeladen . toen wou ik vliegen ik heb geprobeerd deze heli te trimmen maar werkt langs geen kanten . hij blijft maar naar rechts draaien wat ik ook doe . ik hoop dat julie hier iets op weten bedankt .

btw ik ben nieuw in modelbouw .

ik heb deze ook gehad, hij draait wel veel ja, maar als je gewichten erop plakt gaat hij sneller vooruit, helpt weinig met het draaien

De vraag is of de tailrotor wel goed genoeg draait. Zit er wellicht wat vuil tussen? Je kunt de tailrotor er zo af trekken al moet je wel opletten dat je de bladen (blaadjes) niet beschadigd. Dus je nagel achter de verdikking zetten en trekken.

Of als diezelfde bladen wat beschadigd of misvormt zijn gaat het ook niet goedkomen.

Ik zou persoonlijk het ding terugsturen naar silverlit, je krijgt dan gewoon een nieuwe.

Ik heb er wel 8 gehad inmiddels en de ene vloog gewoon beter dan de andere. Ik heb er zelfs een gehad die nooit van de grond gekomen is....

vandaag ging het al wat beter ik kan hem in de lucht houden maar hij bleef maar heel snel om zijn as draaien .

De staart heeft een vinnetje, als je die van achteren gezien naar rechts kantelt als hij teveel tegen de klok in draait,
dan krijg je een klein beetje tegendruk van je hoofd wieken.
Zo had ik het met die van mij opgelost.

Het kan ook zijn dat je staartrotor nauwelijks iets doet. Dan zou ik hem echt terugbrengen en een nieuwe vragen. Het uitvalpercentage van die dingetjes is echt heel hoog, dus als er iets mee aan de hand is, dat is eigenlijk vrij normaal. De winkel houdt daar rekening mee, ze doen er over het algemeen niet moeilijk over. :)

Back