Beste Leden,
In het kort zoek ik deskundige hulp om mijn HK F650x goed werkend te krijgen.
Misschien heb ik iets te enthousiast inkopen gedaan maar nu ik eenmaal de spullen heb zou ik graag alles goed werkend hebben.
Ten eerste even mijn specs.
Quadcopter: HK f650X
Multiwii Pro met GPS
motoren: 4 x Brushless 1000 Kv
Regelaar: Qbrain 4x20A
Lipo : 2650 mah
Zender : DX6i
Ontvanger : Rx 620
Hoewel ik al heel veel jaren aan modelbouw doe is dit voor mij m'n eerste quadcopter.
Alles is gemonteerd maar ik heb problemen met het programmeren en uploaden van de software voor de Multiwii.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar krijg de Multiwii niet werkend ?... via de Arduino software probeer ik steeds de software te uploaden en dat zou dan geslaagd zijn, vervolgens probeer ik via de multiwii configurator te kijken of hij ergens op reageert maar alles blijft dood
waar doe ik iets verkeerd... ben ondertussen moedeloos .
wellicht is er iemand in de buurt van Hoorn die de hele boel draaiend kan maken ?
ik hoor graag van jullie.
groeten,
Ruben
In het kort zoek ik deskundige hulp om mijn HK F650x goed werkend te krijgen.
Misschien heb ik iets te enthousiast inkopen gedaan maar nu ik eenmaal de spullen heb zou ik graag alles goed werkend hebben.
Ten eerste even mijn specs.
Quadcopter: HK f650X
Multiwii Pro met GPS
motoren: 4 x Brushless 1000 Kv
Regelaar: Qbrain 4x20A
Lipo : 2650 mah
Zender : DX6i
Ontvanger : Rx 620
Hoewel ik al heel veel jaren aan modelbouw doe is dit voor mij m'n eerste quadcopter.
Alles is gemonteerd maar ik heb problemen met het programmeren en uploaden van de software voor de Multiwii.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar krijg de Multiwii niet werkend ?... via de Arduino software probeer ik steeds de software te uploaden en dat zou dan geslaagd zijn, vervolgens probeer ik via de multiwii configurator te kijken of hij ergens op reageert maar alles blijft dood
waar doe ik iets verkeerd... ben ondertussen moedeloos .
wellicht is er iemand in de buurt van Hoorn die de hele boel draaiend kan maken ?
ik hoor graag van jullie.
groeten,
Ruben