Hulp nodig met installeren FPV op Phantom

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Mijn setup:
Phantom 1.1.1 met 5.8g tx (phantom fc40)
Walkera g2-d gimbal
Boscam 2.4G 8CH 500mW Wireless AV FPV Transmitter Receiver TS321+RC302
GoPro Hero 3 Black

Ik gebruik de fc40 camera niet.

Ik heb een splitter kabel met jst connectoren gesoldeerd op de aux power van de phantom. Elektriciteit werkt dus.

Kan iemand mij helpen met een stap voor stap gids om de boscam aan te sluiten?

De boscam ontvanger is mij volledig duidelijk, maar de zender nog niet helemaal. er zitten 2 kabels bij, eentje voor de stroom, dat is geen issue en eentje met 5 kabeltjes, waaronder de gele voor video.
Boscam 2.4G 8CH 500mW Wireless AV FPV Transmitter Receiver TS321+RC302 - US$56.60

Ik heb deze kabel voor de gopro
GoPro Hero 3 to FPV Transmitter Lead - 200mm

Hoef ik nu alleen de gele kabel vanuit de gopro aan te sluiten op de zender?
685245018_887.jpg

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Korte andere vraag: als ik de tilt functie wil gebruiken van de gimbal dan kan dat via het zevende kanaal op de zender van de phantom met een hendeltje, dat heb ik. Maar klopt het dat ik alleen het onderste pinnetje moet aansluiten op de f2 poort van de naza en dan de andere op de gimbal?

Ik hoor graag van jullie experts!

Je moet de gele en de GND van je transmitter op de gele en de zwarte van je gopro draadje vast maken. En de + en de - (de 2 linkse, power in) op een stroom bron. De tilt durf ik niet te zeggen dat heb ik nog nooit gedaan met een phantom.

Gr

Dat is als je een fpv cam gebruikt dan kun je de rode en de zwarte dus de vcc+ en de GND gebruiken als voeding daar staat maar 5 volt op. Dus stel je lipo is 3s 11.1 volt dan zet je boscam setje dit om naar 5 volt. Staat ook in de beschrijving hoeveel volt die geeft

Back