Hulp nodig voor bouwproject.

Eric,

Prettige kist om te bouwen.
Alles past perfect. De romp is klaar, de vleugels half en zit te wachten tot mijn " builders-block" over is....
Wat voor motor komt er in ? De originele aanbevolen Polytec of wat anders?

Hou dit draadje in de gaten. Ik was al een draadje gestart, maar dat is verwaterd en waardeloos geworden.

Succes, JH

Is het pakketje al binnen?....

Humor..., ik verwacht de postbode net voor of na het weekend.

@ JHvdK
Ik had jouw draadje ook al gezien, zonde dat het niet geheel compleet is.
De aanbevolen Poly-Tec komt erin, er is zeer weinig ruimte voor een andere setup.
Heb jij de versie met of zonder de spoilers??
Mocht je eerder als ik bezig gaan met de ailerons, houdt er dan rekening mee deze te verstevigen. Er is hier de mogelijkheid op flutter!

Had er 2 besteld, de zweef- en de motorversie. De nrs 63 en 64 in de serie. Wist toen nog niet dat er ook spoilers in de vleugels besteld konden worden. Ga het gewoon doen met de ailerons in de remstand. Dat moet voldoende zijn.
De achterlijst heb ik gemaakt van 1mm balsa met daarop triplex van 0,4 mm gelijmd. Hoop dat dat geen flutter geeft. Het pakket was trouwens voorzien van een zware kwaliteit 1,5 mm balsa. Wat te zwaar naar mijn smaak, maar achteraf toch heel goed zo.
Verder wordt ie bekleed met Koverall.

Voorts is er nog een 2 meter zwever te koop voor de RES klasse. Ziet er ook smakelijk uit.

Pakketje onderweg

Ik krijg net een mailtje van Jo Schuster met de melding dat morgen het pakket op de post gaat:banana:

Hij heeft het setje vanmiddag samengesteld, ofwel de freesmachine heeft zijn werk gedaan.
Als het een beetje meezit, dan kunnen de eerste beelden aankomend weekend geplaatst worden. (Nog ff wachten dus)

Tot op heden is de communicatie en service met Modellbauservice dik in orde!

Back