Hulp Omgeving Hoogerheide

BadBert

Forum veteraan
Nou, het is weer zo ver, komt weer een beginner de hoek om kijken :P haha

Ik ben vanaf zondag de trotse bezitter van een Falcon 3d 400 SE.
falcon_se4.jpg

Heb er nog maar 1 accutje bij, maar er zijn 2 extra accu's onderweg.

Deze heli moet alleen nog afstesteld worden, en hij moet gaan vliegen met mijn eigen MX12.

Nu zoek ik dus iemand in de omgeving (zuidwest brabant) die mij wil helpen bij het volgende:

• Afstellen van de heli
  • Instellen van de zender
  • bladen nakijken (tracking etc)
  • CG nakijken
  • Uitleggen van alle bijbehorende zender functies
  • evt uittrimmen en test vliegen
Ik heb al "ervaring" met het vliegen van een Dragonfly #4. Daar kon ik mee hooveren,en heel langzaam mee rondvliegen (snel had hij niet genoeg kracht voor). Ook nose in kon ik.
Ik sim veel met Realflight en Aerofly pro deluxe, vlieg daar ook in met verschillende heli's.

Wie kan en WIL me hiermee helpen????

Evt gezellig samen vliegen (of in mijn geval poging tot vliegen) is natuurlijk ook gezellig :D

(mocht iemand dit willen, ik heb nog een maat die met hetzelfde zit, bij mij in de buurt, dus evt regelmatig meeten met zijn 3en is ook leuk :P )

Mijn droom: hier een Airwolf kapje rond met de tijd, weet iemand of die er is voor een 400 size heli?????

Laatst bewerkt:
Heej! dank je :)
Ik wil niet extreem 3d gaan vliegen, dus dit helitje moet ik voorlopig wel mee vooruit kunnen.

ik vlieg mode 2 (toch? gas en richting links)

Nu zal dat niet veel uitmaken bij de hulp met instellen, uiteraard wel bij het eventuele testvliegen :)

hallo

in rilland-bath zit een vliegklup en die vliegen daar ook met helicopters
als je het daar vraagt is er wel iemand die je kan helpen

mvg huub

Hoi Huub

dat klopt, dat weet ik ook, ben daar al vaker geweest. Echter...
Met deze heli buiten vliegen is alleen bij weinig wind, of windstil weer mogelijk.

Ik ben lid van een club, daar vliegen alleen niet zo veel heli's.

Ik zocht iemand in de buurt die gewoon 's avonds een beetje wil helpen, en evt samen vliegen.

toch bedankt voor de tip

er is bij de club ineens een hele groep heli vliegers erbij :D

Er is iig hulp aangeboden :)

mocht er toch nog iemand uit de buurt zijn, dan hou ik me nog steeds aanbevolen!!

Heej! thnx voor de tip :)

ben overigens al lid van bouwen-vliegen-lijmen, maar daar waren vorig jaar niet echt heli piloten, dit jaar echter wel :) en heb dus hulp van een clublid :D

Back