BadBert
Forum veteraan
Nou, het is weer zo ver, komt weer een beginner de hoek om kijken
haha
Ik ben vanaf zondag de trotse bezitter van een Falcon 3d 400 SE.
Heb er nog maar 1 accutje bij, maar er zijn 2 extra accu's onderweg.
Deze heli moet alleen nog afstesteld worden, en hij moet gaan vliegen met mijn eigen MX12.
Nu zoek ik dus iemand in de omgeving (zuidwest brabant) die mij wil helpen bij het volgende:
Ik sim veel met Realflight en Aerofly pro deluxe, vlieg daar ook in met verschillende heli's.
Wie kan en WIL me hiermee helpen????
Evt gezellig samen vliegen (of in mijn geval poging tot vliegen) is natuurlijk ook gezellig
(mocht iemand dit willen, ik heb nog een maat die met hetzelfde zit, bij mij in de buurt, dus evt regelmatig meeten met zijn 3en is ook leuk
)
Mijn droom: hier een Airwolf kapje rond met de tijd, weet iemand of die er is voor een 400 size heli?????

Ik ben vanaf zondag de trotse bezitter van een Falcon 3d 400 SE.

Heb er nog maar 1 accutje bij, maar er zijn 2 extra accu's onderweg.
Deze heli moet alleen nog afstesteld worden, en hij moet gaan vliegen met mijn eigen MX12.
Nu zoek ik dus iemand in de omgeving (zuidwest brabant) die mij wil helpen bij het volgende:
- Afstellen van de heli
- Instellen van de zender
- bladen nakijken (tracking etc)
- CG nakijken
- Uitleggen van alle bijbehorende zender functies
- evt uittrimmen en test vliegen
Ik sim veel met Realflight en Aerofly pro deluxe, vlieg daar ook in met verschillende heli's.
Wie kan en WIL me hiermee helpen????
Evt gezellig samen vliegen (of in mijn geval poging tot vliegen) is natuurlijk ook gezellig

(mocht iemand dit willen, ik heb nog een maat die met hetzelfde zit, bij mij in de buurt, dus evt regelmatig meeten met zijn 3en is ook leuk

Mijn droom: hier een Airwolf kapje rond met de tijd, weet iemand of die er is voor een 400 size heli?????
Laatst bewerkt: