Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi,
ik wil in een polyesterromp die nu nog in de mal zit hulpspanten lijmen om de romp in vorm te houden zolang er geen kiel ed inzit en het dek erop ligt.Waarmee of hoe doe ik dat het beste??:???: Bij voorbaat dank en een goede jaarwisseling toegewenst aan alle MBF`s Bel10
Kun je er geen elastiek omheen schuiven die de spanten erin houdt? Of met een latje de spantjes vastspijkeren en dan in zijn geheel erin zetten? Heb je een foto? Zo is het een beetje lastig om goed advies te geven.
Romp is van zeilboot ongeveer 110 cm lang.ik heb de mal gemaakt van m,n 1op10 Zilvermeeuw en wil hiermee wat experimenteren. Vanmorgen de romp gelost uit de mal en wat gefatsoeneerd(randen),is redelijk sterk maar om aan te werken zo toch te slap en dus kan hij vervormen? Ik heb wel 3 hulpspanten van multiplex gemaakt om erin te plaatsen,ik zelf dacht aan lijmen maar met wat voor tijdelijk en dan ook nog te verwijderen:???::???: Foto lukt even niet.grtz bel10