Hummer vraagje? achterlichten

• Topicstarter Topicstarter Vosseke
  • Startdatum Startdatum
V

Vosseke

Guest
Hallo iedereen! Ik ben bezig een Hummer H1 model van Nikko uit te bouwen, en nu is hij standaard al voorzien van verlichting voor en achter.

Maar, in de achterlichten zit er maar een bucket en een lampje per stuk... Dit moeten dus 4 verschillende delen zijn, rij, rem, achteruitrij en mistverlichting (?) Van dat laatste ben ik niet helmaal zeker...

Mijn vraag is nu, hoe zit dat bij een echte hummer in elkaar?

Elk licht is verdeeld in drie van boven naar onder, en in de bovenste zit een klein vakje wat, had ik al gezien, helder (wit) is en dus waarschijnlijk achteruitrijlicht(en).

Maar nu de rest? Welk deel is wat? Google helpt helaas niet veel voor mij, en de verschillende Hummer sites en dealersites geven ook geen uitkomst.

Verder zitten er voor en achter nog meerdere lampjes, ik denk navigatielichten zoals een vrachtwagen die ook vaak heeft. Iemand die me daar wat wijzer over kan maken?

Alvast heel erg bedankt :) En voor geintresseerden, foto's van de huidige vorderingen:

Vosseke/WIP Nikko Hummer - Photobucket - Video and Image Hosting

hummerlicht.jpg

groeten,
Marinus

Dat is dus het achterlicht van een H2 (staat er ook bij) en niet van een H1, die zien er zo uit:

taillight.jpg

Over de preciese indeling/werking heb ik helaas geen informatie kunnen vinden. Zo op het eerste gezicht lijkt het achteruitrijlicht boven te zitten en eronder een combinatie van achterlicht/remlicht/richtingaanwijzer.

Laatst bewerkt:
Back