Pasqual
Forum veteraan
Zo heb deze boot al een tijdje in bezit maar nu eindelijk is de tijd gemaakt om hem af te maken. Hier onder wat specs van de boot hoe die moet gaan varen.
Specificaties:
Romp: Hydro & Marine Bluebird M2 (Mono1 klasse)
Hardware: Hydro & Marine Hardware
Motor: Speed 600 Race 7,2v
Regelaar: Schulze Slim 40be
Servo: Hitec HS-80
accu's: weet nog niet moet ze nog bestellen worden wel 7 cellen
Foto's:
Hier onder wat foto's van hoe ik hem kreeg en hoe die is geworden. Foto's van het echt eind resultaat komen morgen nu alleen nog ff van de vooruitgang tijdens het bouwen enzo.
Schroefas gemonteerd:
Resultaten na de eerste keer spuiten:
Van het eindresultaat komen ze nog.
Had wel nog ff 1 vraagje weet niet of dat hoort maar vind beetje gek klinken als het gebeurt. Als ik de motor laat draaien ongeveer half gas dan gaat er op eens iets erg hard trillen en geluid maken hoe zou dit kunnen komen en hoe kan ik dit voorkomen?
Specificaties:
Romp: Hydro & Marine Bluebird M2 (Mono1 klasse)
Hardware: Hydro & Marine Hardware
Motor: Speed 600 Race 7,2v
Regelaar: Schulze Slim 40be
Servo: Hitec HS-80
accu's: weet nog niet moet ze nog bestellen worden wel 7 cellen
Foto's:
Hier onder wat foto's van hoe ik hem kreeg en hoe die is geworden. Foto's van het echt eind resultaat komen morgen nu alleen nog ff van de vooruitgang tijdens het bouwen enzo.

Schroefas gemonteerd:

Resultaten na de eerste keer spuiten:

Van het eindresultaat komen ze nog.
Had wel nog ff 1 vraagje weet niet of dat hoort maar vind beetje gek klinken als het gebeurt. Als ik de motor laat draaien ongeveer half gas dan gaat er op eens iets erg hard trillen en geluid maken hoe zou dit kunnen komen en hoe kan ik dit voorkomen?