Hydron waterfestival

• Topicstarter Topicstarter Kloppertjes
  • Startdatum Startdatum
K

Kloppertjes

Guest
Gaat er nog een duikboter varen op dit evenement. Vorig jaar was Lex Verkuijl aanwezig en ik hoop dit jaar weer sloepen te mogen verkopen voor mn baas. Ik wil wel eens een keer een RC duikboot "in het wild" bekijken. In plaats van alleen foto's.

http://www.waterfestival.eu/

Bataviahaven Lelystad

23/24 Juni

Vorig jaar was de vaargroep lelystad aanwezig en had Lex verkuijl aanwezig met een paar boten. Ik vroeg me nu gewoon af of er weer iemand zou zijn.

Kloppertjes zei:
Ik wil wel eens een keer een RC duikboot "in het wild" bekijken. In plaats van alleen foto's.
Bij jou in de buurt zitten ook "wilde" subs hoor!
Jeroen heeft d'r eentje (woont in E'de) en in Hengelo woont Joop O.H.

Wim

Maar ik heb hier geen tijd om even een sub te gaan bekijken. En dat weekend ben ik er toch. Dus als er iemand is dan is dat wel zo makkelijk. 8)

Hallo,

Ik ben dit jaar ook weer met MBC Isis op het Watersport weekend. In ieder geval met de Walrus en MTB. Al zal ik me in tweeën moeten splitsen. Vaargroep Flevoland is er ook, en daar ben ik sinds Januari ook lid .... :roll: Dus de ene boot hier, de andere daar dan maar! Verder zal de vaargroep uit Harderwijk er ook zijn als ik goed geinformeerd ben, en de jongens van Extreem Boats met die supersnelle racemonsters. (die varen 'buitengaats')

in antwoord op wat vragen:
-Er is een bassin van 8x12 ongeveer op de wal, rond 20 cm diep (ja toch, Roel?) van VGF. In de haven varen en duiken kan ook, maar heeft z'n risico's met de vele 1:1 bootjes die er dan rondvaren. Zo had ik verleden jaar een onprettige ervaring met een Optimistje ... :evil: Maar ook leuk, de duikvereniging is er met een mobiele oefentank van 2 meter diep. De sub er boven in te zetten en dan door de raampjes ermee gaan varen, goed voor veel bekijks! 8) :lol:
-Het is een echt hollands evenement: gratis! :thumbsup:

Als ik er ben kom dan zeker nog even langs :lol:

Bent u er zaterdag en zondag of maar een van de dagen?

Tot dan,

Het gebruik van U is een beleeftheidsvorm die er door mn ouders is ingestampt en die ik niet meer kwijt raak. Steeds vaker kan ik gewoon je zeggen tegen mensen, maar als ik ze niet of nauwelijks ken gebruik ik toch gewoon U :P

Back