Hype-RC Offshore Warrior BL set

Wie heeft er nog meer dit bootje?
Hype

Vond 't een leuk speeldingetje voor erbij. Heb nu eindelijk de eerste vaartjes kunnen maken, maar met 'n 2200mah 11.1 accu doe ik max 7 minuten ofzo :S Is dat normaal? Vind 't namelijk wel ERG kort...

cb485347fd91951b3ae350bb2d3169b1.jpg

Hij vaart wel erg leuk, dat wel ;) Tikkeltje zenuwachtig, maar dat vind ik wel geinig juist.

Heb ook even 't puntje met 2-componenten pur gevuld, evenals het kapje, zodat het in ieder geval niet zal zinken als 't wel fout gaat.

Hallo Scooby,

Bij een 'overgemotoriseerde' boot als deze is een vaartijd van 7 minuten heel normaal.

De wedstrijden in deze klasse duren maar 6 minuten, zodat je de lipo niet helemaal hoeft leeg te trekken...

Groeten, Jan.

effe oftopic drukt dat pur niet alles uit elkaar dat soort verhalen hoor ik in ieder geval van pur uit een spuitbus

Was neit uit spuitbos, 2 komponenten pur die je erin smeert.. En ja, je moet wel 'n beetje opletten wat je doet he :) Niet vol purren en vervolgens afdichten dus ;)

Hallo Eric,

PUR uit een spuitbus is de beste manier om je boot naar de gallemiezen te helpen, het blijft expanderen en drukt heel je romp uit z'n verband.
Naar het schijnt, is tweecomponenten schuim beter te doseren en stopt de reactie ook op een gegeven moment.

Ik ben er niet zo gecharmeerd van, liever snijd ik (piep)schuim, of poolnoodles passend als drijfvermogen.

Groeten, Jan.

Back