Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...Heb overigens geen idee waar het aan gelegen heeft, heb nadien alles getest en alles werkte nog, zelfs de motor, hoewel die geen vluchtje meer gaat maken. Misschien tijdelijk signaalveries ofzo.
Inderdaad ik hoop dat je de U Can Fly weer terug kunt vinden. Lang geleden met een "rubberstreng-vliegtuigje" heb ik ook eens gehad dat deze in een volgroeid-maïs-veld terechtkwam. Allemensen wat zoeken in zo'n enorm veld; en maar hopen dat je hem vindt voordat de boer hem (of jou) vindt of begint met oogsten.
Een vriendelijk verzoek of je dan ook wilt mededelen of inderdaad de ESC de storingsoorzaak is geweest
Want er zijn nogal wat 'onverklaarbare storingen' waarbij nu nét altijd Spektrum apparatuur werd gebruikt
Het is wel opvallend dat met 3/4 gas en (dat neem ik nu even aan gezien de zin 'heel flauw naar links') niet klimmend de ESC defect raakt. Zo'n ESC moet vooral met 'volgas' en klimmend er flink aan trekken en dan kan deze overbelast raken en doorbranden.
Vlieg je ook met Spektrum ???
(Heb de laatste tijd een beetje 'mijn ogen en oren goed de kost gegeven' en het valt gewoon op dat als er bindings- of signaalverlies is dit heel vaak icm Spektrum is. Is natuurlijk geen wetenschappelijk onderbouwd iets, maar geeft wel te denken)
Ik vloog hem met de standaard zender/ontvanger die bij de RTF set zit. Binnenkort hoop ik m'n Turnigy zender binnen te krijgen (zou nu onderweg moeten zijn vanuit Hong Kong), dan gaat alles over op die zender/ontvanger.
...Ik vrees dat het met een metalgear servo iets beter gaat, maar niet zonder risico de controle over je rudder te verliezen als je neuswiel zo een klapper maakt dat je servo te barsten gaat...
Nee, helemaal geen bescherming!!! Het stangetje van de servo zit rechtstreeks op het neuswiel.Zit er geen enkele vorm van "beveiliging" in de aansturing van het neuswiel ?
Ik bedoel bijvoorbeeld dat er een "Z" in het stangetje van de servo --> wiel zit bijvoorbeeld.
Of is dat wel een beetje teveel gevraagd (gezien de aanschafprijs)![]()
Nee, helemaal geen bescherming!!! Het stangetje van de servo zit rechtstreeks op het neuswiel.![]()