Kingpin 2 jun 2009 #21 Hier even snel een filmpje van afgelopen zaterdagmiddag. Beetje invliegen en trimmen, hoewel er eigenlijk niet getrimt hoefde te worden. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Hier even snel een filmpje van afgelopen zaterdagmiddag. Beetje invliegen en trimmen, hoewel er eigenlijk niet getrimt hoefde te worden.
Kingpin 6 jun 2009 #23 Gregor zei: Hier ga ik vast veel plezier mee beleven Klik om te vergroten... Hoi Gregor, Dat denk ik ook wel, veel plezier alvast
Gregor zei: Hier ga ik vast veel plezier mee beleven Klik om te vergroten... Hoi Gregor, Dat denk ik ook wel, veel plezier alvast
G Gregor 6 jun 2009 #24 Kingpin zei: Hoi Gregor, Dat denk ik ook wel, veel plezier alvast Klik om te vergroten... Dank dank, Zal een week of 2 duren voor ik tijd heb om alles in te bouwen maar komt goed Grtn
Kingpin zei: Hoi Gregor, Dat denk ik ook wel, veel plezier alvast Klik om te vergroten... Dank dank, Zal een week of 2 duren voor ik tijd heb om alles in te bouwen maar komt goed Grtn