Idéfix HLG

hij heeft geen rolroeren toch?
dan vind ik hem weinig Vstelling hebben. of lijkt dit optisch bedrog?

Ik denk optish bedrog, ik vind hem er op de foto ook anders uit zien dan in het echt. De vleugel loopt vrij taps, iets wat je op de foto niet ziet. V-stelling is 20graden.

Hij heeft gevlogen! Ik kon het niet laten hem even in te vliegen voordat hij naar mijn vader gaat. Bij een van de laatste worpen kwam ik op een meter of 12 (geschat) en na vijf rondjes ben ik maar weer naar beneden gestuurd! Leuk ding, al zeg ik het zelf :)

full

full

full

Honderd gram! Nou ok, met cockpitkapje 102gram. Ik heb er 2gram lood voorin gegooid, maar dit is puur op de gok. Ik hoop dat us heit er blij me is!

Laatst bewerkt door een moderator:
bouw er eentje voor jezelf?

dan kun je op mooie zomeravonden samen met je vader staan gooien.

een mooi vader/zoon moment toch? :)

Ha die Jorn,

mooi gemaakt. Ik ken dat gevoel, zou het vliegen?
Dan kun je jezelf niet meer beheersen.
Nu maar hopen dat je vader veel vlieguren mag maken.

Gerhard

Ik heb me inderdaad in moeten houden om vanavond niet nog even lekker te gaan smijten met dit kissie! Ik denk dat ie er wel plezier aan heeft... Morgen zal ik nog even een foto en misschien wel een filmpje posten.

Hij vliegt als een tierelier!!! Uit de hand geworpen was ik zomaar 40sec in de lucht. Geen echte belletjes gepakt, maar ik weet zeker dat ie dan omhoog gaat. Ik wil nu al wel beginnen om een grotere te bouwen met rolroeren. Binnenkort foto's, ben er dit weekend niet aan toe gekomen.

Oh, Oooh

Een vakantie in Frankrijk heeft hij niet overleeft:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back