I
icewim
Guest
Hoi; niet dat ik nou de Willie Wortel wil gaan uithangen hoor, maar ik had een ideetje en wilde dat delen; misschien dat iemand er een aanvulling of andere kritiek op heeft of dat iemand het zelf wil proberen.
Misschien ook wel een leuk idee dat als iemand anders ideeen heeft om die dan hier te posten en dus een soort ideeebus te creeren?
Okee dan, het ideetje wat ik had;
vaak moet je een gat in het dak van je kap maken om je gloeiplugdriver op je gloeiplug te kunnen zetten toch?
Ik heb bij mijn vorige auto een driver gehad die bediend werdt door een enkele batterij; halve engelse staaf. Dat zegt mij dat zo'n batterij genoeg is om te gloeien (duh).
Ook heb ik auto's gezien waar de gloeiplug direct met een stekker verbonden is en via (in dat geval) de zender bediend werdt.
Dat valt wel te combineren; een batterij op je auto plaatsen, een stekker op je gloeiplug klemmen en dan moettie nog aangestuurd worden. Dat kan met een schakelaartje die je zo kan plaatsen dat je erbij kan via de opening voor de trekstarter, maar ook via een microschakelaar. Als je geen zender hebt waar het bij kan iig.
Die microschakelaar kan je zo zetten dat hij aanschakelt bij vol remmen op je servo; dan kan je je zender zo zetten als je gaat starten. Ook is het volgens mij nooit weg dan als je volgas gereden hebt en je remt vol, dat er even gegloeid wordt; het valt mij erg vaak op dat het motortje het dan toch even zwaar heeft (of dat is alleen bij mij natuurlijk).
Tja; zeg het maar.......lijkt het wat of is het om de een of andere reden die ik over het hoofd gezien heb onuitvoerbaar?
Meer ideeen zijn uiteraard welkom!
Misschien ook wel een leuk idee dat als iemand anders ideeen heeft om die dan hier te posten en dus een soort ideeebus te creeren?
Okee dan, het ideetje wat ik had;
vaak moet je een gat in het dak van je kap maken om je gloeiplugdriver op je gloeiplug te kunnen zetten toch?
Ik heb bij mijn vorige auto een driver gehad die bediend werdt door een enkele batterij; halve engelse staaf. Dat zegt mij dat zo'n batterij genoeg is om te gloeien (duh).
Ook heb ik auto's gezien waar de gloeiplug direct met een stekker verbonden is en via (in dat geval) de zender bediend werdt.
Dat valt wel te combineren; een batterij op je auto plaatsen, een stekker op je gloeiplug klemmen en dan moettie nog aangestuurd worden. Dat kan met een schakelaartje die je zo kan plaatsen dat je erbij kan via de opening voor de trekstarter, maar ook via een microschakelaar. Als je geen zender hebt waar het bij kan iig.
Die microschakelaar kan je zo zetten dat hij aanschakelt bij vol remmen op je servo; dan kan je je zender zo zetten als je gaat starten. Ook is het volgens mij nooit weg dan als je volgas gereden hebt en je remt vol, dat er even gegloeid wordt; het valt mij erg vaak op dat het motortje het dan toch even zwaar heeft (of dat is alleen bij mij natuurlijk).
Tja; zeg het maar.......lijkt het wat of is het om de een of andere reden die ik over het hoofd gezien heb onuitvoerbaar?
Meer ideeen zijn uiteraard welkom!