Iedereen heeft toch een mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door Harpert, 26 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harpert

    Harpert Guest

    Beste mensen,
    Bij mijn vorige onderwerp over simulatoren, heb ik een POLL geplaatst. Wat ik jammer vind is dat velen het onderwerp bekijken en slechts 1 iemand de poll invuld.

    Het lijkt mij een kleine moeite en geeft een goed beeld over wat er leeft.

    Simulatoren zijn steeds een HOT onderwerp en iedereen heeft een favoriete, al dan niet betaalbaar.

    Dus.... wat mij betreft STEM..........

    Harpert
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.354
    Locatie:
    Woerden
    :(
    Harpert,

    Ik heb jou berichtje wel gelezen maar niets ingevuld omdat ik er geen mening over KAN geven. Er zijn zoveel simulator programma's en de drie die ik heb (hele oude DOS programma's) komen niet voor in jou lijstje. Degene die je wel noemt heb ik niet dus kan ik er ook niets over zeggen.
    Degene die de programma's wel hebben zouden wel even de kleine moeite kunne nemen om de poll in te vullen dus MENSEN EVEN LEZEN EN JE MENING GEVEN.

    Groeten,
    Ernst Grundmann
     
  3. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    kan het ook wat normaler a.u.b.??

    Kan dit ook wat normaler gevraagd worden, dit komt bij erg storend over ... ik weet zeker dat andere mensen deze manier van posten ook niet kunnen waarderen....

    Robert
     
  4. Harpert

    Harpert Guest

    Re: kan het ook wat normaler a.u.b.??

    Jammer dat je dit zo opvat.... Verwijder het draadje maar als je het aanstootgevend vind. Ik kom voor mijn mening uit en neem daarbij geen blad voor mijn mond NOOIT.


    Wel ben ik van mening dat je best een beetje felle discussie mag voeren.
    Mocht iemand WIE DAN OOK zich Negatief aangesproken voelen...
    Ik heb niet NU noch op enig ander moment de intentie WIE DAN OOK te beledigen..
    Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en mijns inziens ook op het uiten daarvan

    Desalniettemin.. als je als moderator van mening bent dat dit niet past binnen het forum protocol, haal het onderwerp weg... Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik vond en vind het jammer dat als we proberen een LEVEND forum te houden... niemand zo'n poll vraagje even invult.

    Iedereen heeft altijd een mening... Ik probeer OPRECHT er achter te komen hoe MEN denkt over Simulatoren... en ik nam aan dat het leuk was dat in de vorm van een POLL te doen. De uitslag daarvan kan denk ik ook anderen helpen die echt 100% nieuw zijn bij het vormen van een mening.

    Prettige dagen.... Harpert

    Groet Harpert
     
  5. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    ehm...

    Ehm... Misschien hebben we een misverstand.. als je je tekst cq vraag in het vet post, (dikke letters dus) komt het nogal schreeuwerig over, niet iedereen stelt daar prijs op. Als beheerder vindt ik het prima dat jij vindt dat andere mensen jouw of andere mensen zijn poll's moeten invullen, maar het gaat mij om de manier waarop...

    Robert

    Ps.. ik zal gelijk even je poll invullen :wink:
     
  6. Harpert

    Harpert Guest

    Re: ehm...

    Dat van die VETTE letters heb ik mij NIET gerealiseerd... Ik wilde meer de aandacht er op vestigen, maar had niet het idee dat de tekst, noch de letterkeuze als aanstootgevend ervaren moesten worden.

    Wat mij betreft wijzig je die letterkeuze... ik heb geen enkele behoefte iemand voor zijn of haar hoofd te stoten. Als jij van mening bent dat de keuze niet de juiste is... maak de noodzakelijke wijzigingen

    Harpert
     
  7. J o h a n

    J o h a n

    Lid geworden:
    5 sep 2002
    Berichten:
    1.202
    Locatie:
    Het Oldambt
    Niet iedereen heeft hierover een mening omdat simpelweg niet iedereen
    over die programma's beschikt.

    Mischien had je de keuze "geen mening" kunnen toevoegen, dan had ook ik een stem uitgebracht.

    Het is net wat je vraagt in een poll.

    dan helpen 30 uitroeptekens ook niet........................

    :D

    Johan
     
  8. Harpert

    Harpert Guest

    Je hebt volkomen gelijk.. ik ging er eigenlijk van uit dat vrijwel iedereen met een eigen heli minimaal ook een sim had... Dom van mij..
    Ik zal bij een eventueel VOLGENDE de mogelijkheid GEEN MENING toevoegen...

    Volgens mij zijn het maar 25 uitroeptekens.... maar DAAR wil ik van af zijn...:)
     
  9. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Re: Iedereen heeft toch een mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Aerofly Professional is toch het meest 'Hot' (in Europa dan)
    Ik vlieg zelf met CSM overigens.
     
  10. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
    Harpert,

    Je poll is misschien wat ongelukkig samengesteld. Je kan een mening geven over de voorkeur voor RealFlight of Reflex. Je kan een mening geven over het nut van simulatoren. En je kan je mening geven over het prijsniveau. En dat alles in een poll. Misschien heeft dat de forumdeelnemers wat afgehouden van het stemmen.
    Daarnaast kan je het misschien beter onder onder een 'echt vliegend' subforum plaatsen.
     
  11. Emile

    Emile

    Lid geworden:
    28 okt 2002
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Venray
    Nou ik heb dus zelf Easyfly, Reflex en Realflight. En ik gebruik eerlijk gezegd bijna alleen Realflight. Je kunt daar echt tot in het "oneindige" aan je model instellen (bij wijze van spreken).

    Ik gebruik Realflight puur om mijn 3D vlieg reacties te verbeteren, zonder dat dit een kist kost. Superhandig is dat je alles zodanig kunt afstellen dat ie zoveel mogelijk overeenkomt met je eigen 3D kist. Een stuurfout laag aan de grond wordt bij Realflight dan ook net zo hard afgestraft! :evil:

    Maar als je vraagt welke een Helicopter het beste simuleert, dan kan ik je daar geen antwoord op geven. Ik ben geen heli-piloot. :?:

    Grafisch schiet Reflex wat tekort, het is welliswaar in hoge resolutie, maar de omgeving laat nogal wat te wensen over. Maar wat heeft omgeving met vliegsimulator te maken? Ik neem aan dat je met je Heli, dichtbij wilt leren vliegen. Leuk is dat Reflex een landingscircuit in de lucht kan aftekenen, zodat je als leerling leert correct aan te vliegen.

    Verder heb ik onlangs ook Aerofly Pro gezien, ziet er inderdaad grafisch supergoed uit, maar of het vliegbeeld realistisch is daar kan ik nu nog niet over oordelen. Ik ga hem binnenkort ook kopen, alleen al vanwege die supervette Harrier die erin zit (kan ook de addon zijn?). :lol:

    Tot zover mijn mening ...

    Verder vind ik het inderdaad ook niet netjes om een VETGEDRUKTE posting te doen, met TIG uitroeptekens. Maargoed, er staat nergens dat het niet mag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: Misschien zijn het merendeel van de mensen die gekeken hebben niet eens geregistreert, heb je daar wel eens bij stil gestaan? 8O


    Enjoy,
    Emile 8)
     
  12. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    hoi emile, de supervette harrier zit in realflight addons 4 en niet in aerofly pro.

    aurofly pro is trouwens grafisch beter als realflight g2 alleen de vliegeigenschappen en instelmogelijkheden zijn beduidend minder.
     
  13. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    In expansion pack 1 van Aerofly-Pro zit o.a. een Harrier.
    [​IMG]
    Verder kun je er ook mee leren indoor vliegen, er zijn 3 verschillende maten sporthallen.
    [​IMG]
    Het beste van Aerofly-Pro is dat de vliegeigenschappen van met name de 3 meter TOC modellen exact gelijk zijn aan de echte. Deze zijn in samenwerking met TOC deelnemers Wolfgang en Roland Matt eindeloos verbeterd tot ze het zelfde "gevoel" gaven.
    Echt model tijdens TOC:
    [​IMG]
    Simulator model:
    [​IMG]
    Bij de MVC Nijverdal vliegt een van de leden met zo'n 3 meter Extra en is ook in het bezit van Aerofly-Pro en ook hij vind deze simulator onmisbaar voor het leren van 3D figuren.
    [​IMG]
    Meer info: http://www.aerofly.de/
     
  14. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    hmm, wist niet dat aerofly ook al expension packs had, dus sorry emile, hij zit er wel in :D
    voor de toc vliegtuigen: alleen jammer dat er die niet heel veel meer gevlogen worden hier net als bv in de US.
    dat vind ik de mooiste dicipline die er is, 3mtr toc vliegtuigen.

    maar voor de helis op de sim zou ik geen aurofly pro nemen, maar reflex.



    ps damn, ik zou schrik hebben met zon heer aan mijn knuppels !
     
  15. christopher

    christopher

    Lid geworden:
    23 nov 2002
    Berichten:
    79
    Hoi makkers,

    Dit zie ik voor het eerst. Mensen die het hebben over add-ons en zo.
    Dan heb ik meteen een gloeiende vraag.
    Heeft er hier iemand de add-ons van realflight van 1 tot en met 4?
    Is deze betreidt om deze voor mij te kopieren?
    Ik woon in tilburg en mijn hotmail is xxxxxxx [edit door niek]
    Ik hoor nog wel wat.

    greetz
     
  16. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    1 en 2 heb ik, kan je gewoon van cd installeren en 3 en 4 heb ik ook maar die moet je installeren met deamon tools.
     
  17. christopher

    christopher

    Lid geworden:
    23 nov 2002
    Berichten:
    79
    Ooh dat is heel mooi. Hoe kan ik deze bemachtigen? Ben jij bereid om deze voor mij te kopieren?
    Ik zou ze graag hebben. Vertel me maar hoe je het wil regelen.
    Ik hoor nog wel wat van je!!

    greetzzz
     
  18. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    geen illegale software praktijken hier..

    Heren, geen illegale software praktijken hier openbaar op het forum graag!!!

    Voor straf, slotje..helaas..

    Robert
     
  19. christopher

    christopher

    Lid geworden:
    23 nov 2002
    Berichten:
    79
    Oké Sorry, :oops:
    Zal ze voortaan wel doorverwijzen naar mijn hotmail.

    Zal het niet meer doen.

    hotmail: xxxxxxxxxxx [edit door niek]
    Mail me maar ik hoor het wel.
     
  20. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    boys, nog een opmerking:

    NIET je e-mail adres op dit openbare forum vermelden!
    Tenzij je natuurlijk geen bezwaar hebt tegen spam en hackpogingen.

    Private messages [knop pb onderaan elk bericht] zijn uitstekend geschikt om prive berichten met elkaar uit te wisselen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina